اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

با حضور جمعی از مسئولان استانی و کشوری؛

ساختمان معاونت امور جوانان استان زنجان افتتاح شد

خبرگزاری فارس: با حضور جمعی از مسئولان استانی و کشوری ساختمان معاونت امور فرهنگی و جوانان استان زنجان با حضور مسئولان ورزش و جوانان کشور و استان زنجان افتتاح شد.

ساختمان معاونت امور جوانان استان زنجان افتتاح شد

به گزارش خبرگزاری فارس از زنجان، مدیرکل ورزش و جوانان استان زنجان در دیدار دبیران سمن‌های فعال استان زنجان با معاون ساماندهی امور جوانان وزیر ورزش و جوانان و همچنین مدیرکل مشارکت‌های مردمی وزارت ورزش و جوانان با اشاره به کلنگ‌زنی ساختمان فرهنگی جوانان زنجان اظهار داشت: با احداث این ساختمان سمن‌های فعال صاحب مکانی برای برگزاری نشست‌های خود می‌شوند.

ایرج رحمانی با بیان اینکه قادر نیست زمانی برای بهره‌برداری از خانه فرهنگی جوانان زنجان اعلام کند، افزود: اگر اعتبارات مورد نیاز تامین شود، این ساختمان در کوتاه‌ترین زمان به بهره‌برداری می‌رسد.

در ادامه این جلسه معاون ساماندهی امور جوانان وزیر ورزش و جوانان سازمان‌های مردم نهاد را سازمان‌هایی غیردولتی نامید و تصریح کرد: این موضوع موجب سلب مسئولیت از مدیران وزارت ورزش و جوانان نمی‌شود.

محمدصادق اکبری از وجود 4 هزار 200 سمن در سطح کشور خبر داد و گفت: بودجه موجود در حمایت از فعالیت سمن‌ها محدود است و این بودجه در واقع به معنی یک حمایت اندک از این حوزه است.

در این جلسه مدیرکل مشارکت‌های مردمی وزارت ورزش و جوانان، زنجان را دارای جوانان فعال دانست و به سئوالات مطرح شده از طرف برخی حاضران پاسخ گفت.

محسن زارعی به وقفه ایجاد شده پس از ادغام در امور اشاره کرد و گفت: هر چند کارها به صورت کامل متوقف نشده بود ولی این تاخیر به دلیل بازنگری در امور مربوط به جوانان به ویژه فعالیت سمن‌ها بوده است.

وی انجام تمام مراحل صدور مجوز فعالیت سمن‌ها در استان‌ها را از تفاوت‌های به وجود آمده اعلام و اضافه کرد: در گذشته همه این امور در مرکز انجام می‌شد و به دلیل کافی نبودن نیروها، روند بسیار کند پیش می‌رفت.

افزایش حمایت‌ها از سمن‌ها، تسریع در روند صدور مجوز فعالیت سمن‌ها، فراهم کردن امکانات ورزشی برای فعالیت اعضای سمن‌ها و همچین فراهم کردن امکان بهره‌مندی فعالان سمن‌ها از بیمه از جمله درخواست‌های مطرح شده در این جلسه از طرف مسئولان سمن‌ها بود.

شایان ذکر است، ساختمان در نظر گرفته شده برای معاونت امور فرهنگی و جوانان استان زنجان در مجاورت ساختمان اداره کل ورزش و جوانان قرار دارد و بر اساس گفته مسئولان برای بازسازی آن در حدود 60 میلیون تومان اعتبار هزینه شده است.

انتهای پیام/ع20/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول