اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون آموزش متوسطه آموزش‌وپرورش سیستان‌وبلوچستان:

رشد 3 درصدی استقبال دانش‌آموزان از رشته‌های فنی‌وحرفه‌ای

خبرگزاری فارس: معاون آموزش متوسطه آموزش‌وپرورش سیستان‌وبلوچستان گفت: استقبال دانش‌آموزان مقطع دبیرستان از رشته‌های کار و دانش و فنی و حرفه‌ای نسبت به سال گذشته، سه درصد رشد داشته است.

رشد 3 درصدی استقبال دانش‌آموزان از رشته‌های فنی‌وحرفه‌ای

به گزارش خبرگزاری فارس از زاهدان به نقل از روابط عمومی فرمانداری زهک، عباسعلی رضایی در جلسه تودیع و معارفه مدیریت آموزش و پرورش شهرستان زهک که در کانون اقبال لاهوری این شهرستان برگزار شد، اظهار داشت: استقبال دانش‌آموزان مقطع دبیرستان از رشته‌های کار و دانش و فنی و حرفه‌ای نسبت به سال گذشته افزایش داشته است.

وی افزود: از برنامه‌های آموزش‌وپرورش استان در سال تحصیلی جدید، تجهیز و بهبود مدارس شبانه‌روزی این استان است که تأثیر بسیاری در بهبود شرایط دانش‌آموزان از لحاظ تحصیل خواهد داشت.

معاون آموزش متوسطه آموزش‌وپرورش سیستان‌وبلوچستان ادامه داد: از دیگر برنامه‌های این سازمان در سال تحصیلی جدید می‌توان به برگزاری کلاس‌های مختلف تقویتی در زمینه ارتقای سطح آموزشی دانش‌آموزان این استان اشاره کرد.

رضایی اضافه شدن کلاس ششم به مقطع ابتدایی و ایجاد سیستم 3-3-6 را طرحی ایده‌آل و در زمینه بهبود کیفیت آموزشی دانش‌آموزان دانست.

محمدتقی طاهری معاون فرمانداری شهرستان زهک نیز در این مراسم گفت: در سال تحصیلی جدید بیش از 14 هزار دانش‌آموز این شهرستان در 170 واحد آموزشی مشغول به تحصیل هستند که رسیدگی به امور آموزشی و تربیتی آنها را تعداد بیش از هزار و 150 فرهنگی این شهرستان به عهده دارند.

در پایان این مراسم نیز از فعالیت‌های سیدمولا سید حسینی مدیر سابق آموزش‌ و پرورش شهرستان زهک با حضور مسئولان این شهرستان تقدیر به عمل آمد و حیدرعلی شهرکی به عنوان مدیر آموزش و پرورش این شهرستان منصوب شد.

انتهای پیام/ب30/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول