اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون کمیته امداد سیستان‌وبلوچستان خبر داد

اهدای 600 میلیارد ریال نذورات قربانی توسط مردم سیستان‌وبلوچستان

خبرگزاری فارس: معاون توسعه مشارکت‌های مردمی کمیته امداد امام خمینی سیستان‌ و بلوچستان گفت: مردم نیکوکار استان در روز عید سعید قربان بیش از 600 میلیارد ریال بابت نذورات قربانی به کمیته امداد اهدا کردند.

اهدای 600 میلیارد ریال نذورات قربانی توسط مردم سیستان‌وبلوچستان

علیرضا دهقان امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در زاهدان اظهار داشت: جمع نذورات قربانی اهدا شده توسط مردم نیکوکار استان به کمیته امداد تاکنون از مرز 600 میلیارد ریال گذشت.

وی افزود: در روز عید سعید قربان تمامی دفاتر این کمیته در سطح استان پذیرای مردم نیکوکار و خیرمند استان برای دریافت نذورات قربانی بودند.

معاون توسعه مشارکت‌های مردمی کمیته امداد سیستان‌ و بلوچستان با اشاره به کمک‌های خوب و شایان توجه مردم سخاوتمند استان به کمیته امداد بیان داشت: در روز عید سعید قربان امسال نیز همچون سال‌های گذشته شاهد حضور نیکوکاران در دفاتر کمیته امداد در سطح استان و اهدای نذورات قربانی بودیم.

دهقان جمع نذورات قربانی اهدا شده توسط نیکوکاران به کمیته امداد را بیش از 600 میلیارد ریال اعلام کرد و گفت: این مبلغ نسبت به سال قبل از رشد 37 درصدی برخوردار بوده است.

وی با اشاره به اینکه جمع‌آوری نذورات عید قربان در سطح استان همچنان ادامه دارد خاطرنشان کرد: پیش‌بینی می‌شود که این مبلغ به بیش از 600 میلیارد ریال برسد.

معاون توسعه مشارکت‌های مردمی کمیته امداد سیستان و بلوچستان همچنین با تقدیر از اقدامات مردم نوع‌دوست استان در امر کمک‌رسانی به نیازمندان افزود: در حال حاضر نیز کمیته امداد استان آماده دریافت نذورات عید قربان در قالب نقدی و غیر نقدی برای کمک به نیازمندان تحت حمایت سیستان و بلوچستان است.

انتهای پیام/ش20/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول