اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امام جمعه بوشهر:

بوشهر می‌تواند در خودکفایی اقتصادی موفق عمل کند

خبرگزاری فارس: امام جمعه بوشهر گفت: این استان با این همه ظرفیت و قابلیت می‌تواند در جهت خوکفایی اقتصادی و تامین بودجه موفق باشد.

بوشهر می‌تواند در خودکفایی اقتصادی موفق عمل کند

به گزارش خبرگزاری فارس از بوشهر آیت‌الله غلامعلی صفایی‌بوشهری ظهر امروز در نشست شورای هماهنگی استان ولایتمدار بوشهر که با حضور استاندار، نمایندگان استان در مجلس، فرمانده منطقه دوم نیروی دریایی سپاه، فرمانده سپاه امام صادق(ع) و سایر مسئولان برگزار شد تاکید کرد: در شرایط کنونی که بودجه در کشور دچار مشکلاتی است می‌طلبد با رویکرد جدید و همراهی و همفکری مردم برخی از فرصت‌ها برای جذب سرمایه‌گذار تلاش کرد.

وی با تاکید بر خودکفایی اقتصادی استان بوشهر اضافه کرد: استان بوشهر با این همه ظرفیت و قابلیت می‌تواند در جهت خوکفایی اقتصادی و تامین بودجه موفق باشد.

امام جمعه بوشهر افزود: باید نگاه به استان بوشهر فراملی باشد و این استان برای کشور باید بال و نه بار باشد.

صفایی‌بوشهری اضافه کرد: در رابطه با مسئله بودجه لازم است یک استراتژیک واحدی داشته باشیم و در جهت تامین بودجه استان باید کار کارشناسی صورت گیرد و سپس به سرمایه‌گذاری فکر کنیم.

این مسئول عنوان کرد: طرح‌های ثروت‌افزا با رویکرد فرهنگی و استفاده از ظرفیت‌ها و قابلیت‌های استان با نگاه کلان باید مدنظر قرار گیرد.

نماینده مقام معظم رهبری در استان بوشهر در ادامه لزوم پیگیری مسایل کلان و راهبردی استان ولایتمدار بوشهر را در سایه وحدت، همدلی و آرامش برای رسیدن به عالی‌ترین سطح توسعه و پیشرفت دانش‌بنیان مبتنی بر منویات مقام معظم رهبری و سند چشم‌انداز 1404 و سیاست‌های کلی نظام را خواستار شد.

وی همچنین لزوم شکل‌گیری یک اندیشه واحد برای پیگیری مسائل کلان و راهبردی را ضروری و محور توسعه، پیشرفت دانایی محور و ولایی دانسته و خواستار پیگیری جدی تعدادی از طرح‌های در دست اجرا و لزوم شکل‌گیری و طرح مسائل راهبردی جدید بر استان شد.

انتهای پیام/ن20/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول