اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امام جمعه الیگودرز:

13 آبان روز رویدادهای مهم و سرنوشت‌ساز انقلاب اسلامی است

خبرگزاری فارس: امام جمعه الیگودرز گفت: روز 13 آبان یادآور رویدادهای مهم و سرنوشت‌ساز انقلاب اسلامی همانند تبعید حضرت امام (ره)، سالروز شهادت شهید حسین فهمیده و تسخیر لانه جاسوسی توسط دانشجویان پیرو خط امام (ره) است.

13 آبان روز رویدادهای مهم و سرنوشت‌ساز انقلاب اسلامی است

 به گزارش خبرگزاری فارس از الیگودرز، حجت‌الاسلام رضا حقیان ظهر امروز در مراسم تودیع و معادرفه رئیس آموزش و پرورش شهرستان الیگودرز ضمن دعوت همه مردم الیگودرز در راهپیمایی 13 آبان گفت: حضور آحاد مردم به ویژه دانش‌آموزان در مراسم راهپیمایی 13 آبان موجب تقویت نظام و تجدید میثاق با آرمان‌های انقلاب و شهداست.

وی در ادامه هدف از برگزاری مراسم یوم الله 13 آبان را توسعه و گسترش فرهنگ استکبارستیزی، تبین خط و مشی حضرت امام خمینی (ره) و مقام معظم رهبری در مبارزه با استکبار جهانی بیان کرد.

امام جمعه الیگودرز در ادامه ضمن ارج نهادن به مقام شامخ معلمی و رسالت بزرگی که در جامعه بر عهده آنها قرار داده شده، گفت: انبیا نخستین معلمان بشر بوده و این موهبتی عظیم برای انسان‌های عالم و از خود گذشته است که حامل و پیام آورنده رسالت انبیا هستند.

حجت‌الاسلام حقیان گفت: امروز و فردای هر جامعه‌ای با درایت و فرزانگی شما معلمان ساخته می‌شود و گذشته نیز متأثر از فداکاری و رشادت‌های شماست.

وی با تشکر از زحمات مدیر قبلی از مجموعه کارکنان آموزش و پرورش و جامعه فرهنگیان خواست تا مدیر جدید را کمک و یاری کنند.

در ادامه معاون آموزش و پرورش لرستان به اهمیت و ارزش جایگاه مدیران توانمند و برنامه‌ریز در خانواده بزرگ آموزش و پرورش اشاره کرد و گفت: یکی از وظایف مهم مدیران در این عرصه پیشبرد اهداف مهم تعلیم و تربیت در جامعه، ارتقاء سطح علمی و آموزش و مدارس و مجتمع‌های آموزشی است.

محمدباقر گودرزی یادآور شد: از دیگر وظایف مهم مدیران ایجاد فضای مناسب رقابتی و حمایتی فرهنگیان، برقراری وفاق و دوستی میان کارکنان و توسعه مسئولیت‌پذیری و حس فداکاری در جامعه است.

در ادامه رضا آریایی سرپرست فرمانداری الیگودرز نیز در بخشی از این مراسم با یادآور شدن اهمیت والای تعلیم و تربیت در جامعه و جایگاه مقدس سربازان عرصه علم و دانش‌اندوزی، ضمن تقدیر از تلاش‌های مدیر قبلی آموزش و پرورش، انتصاب مدیریت جدید را تبریک گفته و برای وی آرزوی موفقیت و سربلندی کرد.

در این مراسم از زحمات مدیر آموزش و پرورش سابق الیگودرز قدردانی و مسعود احمدی به عنوان مدیر جدید این اداره معرفی شد.

انتهای پیام/آ20

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول