اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

دانش‌آموزان بسیجی استان مرکزی:

13 آبان مصداق پایداری ملت ایران علیه قدرت‌های استکباری است

خبرگزاری فارس: فرهنگیان و دانش‌آموزان بسیجی استان مرکزی طی بیانیه‌ای 13 آبان را مصداق پایداری و فداکاری ملت ایران علیه قدرت‌های استکباری دانستند.

13 آبان مصداق پایداری ملت ایران علیه قدرت‌های استکباری است

به گزارش خبرگزاری فارس از اراک در این بیانیه که امروز نسخه‌ای از آن به دفتر خبرگزاری فارس ارسال شده آمده است: 13 آبان منشأ تداوم حرکت انقلاب اسلامی، ظلم‌ستیزی و آرمان‌گرایی نسل‌های متعهد و مؤمن این سرزمین شد.

این بیانیه می‌افزاید: تبعید حضرت امام خمینی(ره) از ایران به ترکیه در سال 1343، کشتار وحشیانه دانش‌آموزان انقلابی و حماسه‌‌ساز در سال 1357 و تسخیر لانه جاسوسی آمریکا و مرکز فرماندهی و مدیریت براندازی نظام جمهوری اسلامی در سال 1358، حوادث تاریخ‌سازی هستند که شعار مبارزه ایرانیان علیه قدرت‌های زورگو و سلطه‌جو را در دنیا متجلی کردند.

در این بیانیه با ذکر اینکه این سه حادثه مهم تاریخی نقطه عطفی در مبارزات مردم ایران در انتخاب سرنوشت خویش و پایه‌‌گذاری حکومت مردم‌سالاری دینی به شمار می‌رود آمده است: اکنون پس از گذشت سه دهه از انقلاب، شاهد بیداری اسلامی در کشورهای مختلف با الگوگیری از حرکت بزرگ امام راحل و ملت پر افتخار ایران هستیم.

این بیانیه می‌افزاید: به فرموده رهبر معظم انقلاب اسلامی باورهای جهان و معادلات جهانی در آستانه تغییراتی بزرگ و تحولاتی شگرف است و موج این انقلاب‌ها تا قلب اروپا هم پیش رفته و خواهد رفت.

در ادامه این بیانیه آمده است: ما دانش‌آموزان و فرهنگیان استان مرکزی خواستار حضور پررنگ قشرهای مختلف مردم در تجمع 13 آبان امسال هستیم.

انتهای پیام/ی20/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول