اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون فرماندار درمیان:

ولایت‌پذیری بزرگ‌ترین درس 13 آبان است

خبر گزاری فارس: معاون فرماندار درمیان گفت: ولایت‌پذیری، حمایت از رهبری و صیانت از ارزش‌ها و دستاوردهای نظام از بزرگ‌ترین دروس 13 آبان به شمار می‌رود.

ولایت‌پذیری بزرگ‌ترین درس 13 آبان است

به گزارش خبرگزاری فارس از درمیان، ‌علی عباسی عصر امروز در جمع دانش‌آموزان دختر شهر اسدیه اظهار کرد: 13 آبان در واقع تقابل تفکر بسیجی در مقابل خصلت‌های پلید نظام سلطه و مزدوران وابسته به آنان است.

وی،‌ از این روز به عنوان سه رویداد بسیار مهم، تاثیرگذار و تعیین کننده در جریان و بستر تاریخی انقلاب میهن اسلامی‌مان یاد کرد و افزود: 13 آبان‌ماه، روز برجسته‌سازی و تجلی‌بخشی به ارزش‌های انقلاب اسلامی بوده و روز صدور پیام انقلاب اسلامی به مظلومان و ستمدیدگان در سراسر جهان است.

معاون فرماندار درمیان، این روز را روز مبارزه با زیاده‌خواهی، ناعدالتی‌ها و روز حضور گسترده و پرشور مردم فهیم و قدرشناس ملت ایران در محکومیت توطئه‌های استکبار جهانی دانست و تصریح کرد: مهم‌ترین پیام 13 آبان حفظ وحدت و حرکت بر حول محور ولایت است.

عباسی، تحریم‌های اقتصادی نظام سلطه علیه ملت ایران را نشانه اوج دشمنی جبهه استکبار با ملت ایران و گفتمان اسلام ناب دانست و ادامه داد: مقاومت و ایستادگی در برابر نظام سلطه و تفکر استکباری، راهبردی بوده که ملت ایران با الهام از آموزه‌های جاودان امام راحل و مقام معظم رهبری آموخته است. 

وی یادآور شد: ملت ایران در طول 30 سال گذشته اعلام و ثابت کرده است که هرگز در برابر استکبار جهانی آمریکا و رژیم صهیونیستی تسلیم نمی‌شود و با تبعیت از فرامین مقام معظم رهبری در جبهه استکبارستیزی و رسیدن به حقانیت نظام اسلامی پیشرو و رو به جلو حرکت می‌کند.

معاون سیاسی اجتماعی فرماندار درمیان اضافه کرد: آحاد مختلف مردم درمیان اعم از شیعه و سنی در کنار  دانشجویان و دانش‌آموزان این خطه، با حضور گسترده در آیین‌ها و مراسم گرامیداشت 13 آبان، وحدت، اقتدار و پایبندی خود با آرمان‌های امام خمینی (ره) را به نمایش گذاشته و با ولایت فقیه و رهبر حکیم و فرزانه انقلاب اسلامی بیعتی مجدد می‌کنند.

انتهای پیام/ز20

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول