اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

با حضور پاسداران، کارکنان رسمی و وظیفه

جشن غدیر و میلاد امام هادی(ع) در سپاه هرمزگان برگزار شد

خبرگزاری فارس: مراسم جشن غدیر و میلاد امام هادی(ع) با حضور استاد برجسته اخلاق، حوزه و دانشگاه حاج آقا غلامی و جمعی از کارکنان رسمی و وظیفه در سپاه امام سجاد(ع) هرمزگان برگزار شد.

جشن غدیر و میلاد امام هادی(ع) در سپاه هرمزگان برگزار شد

به گزارش خبرگزاری فارس از بندرعباس از به نقل از روابط عمومی سپاه امام سجاد (ع) هرمزگان، در این مراسم که در نمازخانه سپاه امام سجاد(ع) هرمزگان برگزار شد، حاج آقا عباسی، ضمن تبریک به مناسبت دهه ولایت و میلاد امام هادی(ع) گفت: یکی از آثار برجسته امام هادی(ع) زیارت جامعه کبیره است که کامل‌ترین متن در امام‌شناسی است.

وی تصریح کرد: چهره‌ امام هادی(ع) در تاریخ تشیع و در معارف اهل بیت(ع) چهره‌ای برجسته‌ است و میراثی که ما از این امام بزرگوار داریم زیارت جامعه کبیره است و زیارت جامعه کبیره تنها یک زیارت جامع برای ائمه معصومین صلوات‌‌الله علیهم اجمعین نیست بلکه نوعی بیانیه‌ای برای معرفی مقام انسان کامل و کمال انسان است.

غلامی عنوان کرد: در تاریخ زندگی پیامبر گرامی اسلام(ص) هیچ حدیث و موضوعی محکم‌تر از پیام غدیر نیست.

وی خطاب به پاسداران افزود: شما پاسداران جان‌ برکفانی هستید که برای حفاظت از پیام غدیر لباس رزم پوشیده‌اید، چراکه دشمن از سپاه و بسیج می‌هراسد.

غلامی گفت: ما زمانی به اهداف والای الهی دست پیدا خواهیم کرد که بیشترین نزدیکی را با ولایت فقیه داشته باشیم و از ایشان تبعیت کنیم.

وی اظهار کرد: ما مسلمانان اگر در کنار ولایت فقیه، بصیرت و فرهنگ وحدتمان که رکن اصلی اتحاد مسلمانان است، در خودمان تقویت کنیم، تمام نقشه‌‌های شوم دشمنان اسلام را برملا خواهیم کرد و به فضل و نصرت الهی دهان استکبار جهانی را به زمین می‌مالیم، همان طور که در هشت سال دفاع مقدس همراه با ولایت پیام غدیر را عملی کردیم.

انتهای پیام/ع30/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول