اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مسئول بسیج هنرمندان خوزستان:

نهادهای متولی تئاتر در خوزستان هماهنگ نیستند

خبرگزاری فارس: مسئول بسیج هنرمندان خوزستان گفت: نهادهای متولی تئاتر و فرهنگ در خوزستان با یکدیگر هماهنگ نیستند و به این دلیل تئاتر خوزستان دارای شدت و ضعف است.

نهادهای متولی تئاتر در خوزستان هماهنگ نیستند

به گزارش خبرگزاری فارس از شوشتر، محمدغدیر زاده شامگاه امروز در گفت‌وگویی اختصاصی با خبرنگار فارس در حاشیه برگزاری هشتمین دوره جشنواره تئاتر بسیج در خوزستان اظهار داشت: نهادهای متولی تئاتر با همدیگر هماهنگ نیستند و به این دلیل یکی خوب کار می‌کند و دیگری ضعیف و به این دلیل است که تئاتر خوزستان در کیفیت دارای شدت و ضعف است.

وی با اشاره به برگزاری هشتمین دوره جشنواره تئاتر بسیج در خوزستان اظهار داشت: این جشنواره هر دو سال یکبار در خوزستان برگزار می‌شود و قرار گذاشته‌ایم که در مرکز استان برگزار نشود و به شهرهای خوزستان سفر کند تا تئاتر در شهرها تقویت شود.

وی با اشاره به اینکه در این دوره از جشنواره تلاش شده تا کارهای خوب به جشنواره راه پیدا کنند، افزود: به دلیل نبود کیفیت در برخی کارهای ارائه شده خیابانی مجبور شدیم تا این بخش را از هشتمین جشنواره تئاتر بسیج حذف کنیم و این اقدام تنها در راستای حفظ کیفیت جشنواره بوده است.

غدیرزاده با اشاره به اینکه شهرستان شوشتر توانمندی زیادی در عرصه هنر به ویژه تئاتر دارد، تاکید کرد: شهرستان شوشتر دارای توانمندی زیادی در عرصه هنر است و در بخش تئاتر دارای کارگردانان بزرگ و نویسندگان مطرحی است که باید از وجود آن‌ها استفاده شود.

به گزارش خبرگزاری فارس، هشتمین جشنواره تئاتر بسیج استان خوزستان که به میزبانی شوشتر برگزار می‌شود فردا به کار خود پایان خواهد داد.

انتهای پیام/و30/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول