اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

سرپرست فرمانداری بستک هرمزگان:

واقعه 13 آبان شر آمریکا را برای همیشه کم کرد

خبرگزاری فارس: سرپرست فرمانداری بستک هرمزگان گفت: واقعه 13 آبان و تسخیر لانه جاسوسی، شر آمریکا را برای همیشه کم کرد.

واقعه 13 آبان شر آمریکا را برای همیشه کم کرد

به گزارش خبرگزاری فارس از بستک در شمال‌غرب مرکز هرمزگان، فلکناز دهقانی ظهر امروز در حاشیه راهپیمایی روز 13 آبان‌ماه، ضمن قدردانی از حضور پرشور مردم اظهار داشت: این حضور پرشور جوانان نشان از این دارد که نسل جوان ما راه پدران انقلابی خود را خوب شناختند و با حضور در این راهپیمایی با آرمان‌های امام و انقلاب تجدید میثاق کردند.

وی افزود: 13 آبان روزی است که دانش‌آموزان در مقابل ظلم و ستیز برخاستند و با نثار خون مقدس خود، آسایش و آرامش را به نسل حاضر هدیه دادند.

این مسئول ادامه داد: ملت ایران با فداکاری‌های دانش‌آموزان و دانشجویان این مرز و بوم برای همیشه از شر دسیسه‌های آمریکا در لانه جاسوسی راحت شده است.

نماینده عالی دولت در شهرستان بستک بیان داشت: مقاومت و ایستادگی در برابر نظام سلطه و تفکر استکباری، راهبردی است که ملت ایران با الهام از آموزه‌های جاودان امام راحل و مقام معظم رهبری آموخته است.

وی حضور دانش‌آموزان در این راهپیمایی را چشمگیر خواند و بیان داشت: دانش‌آموزان نسل جدید با آرمان‌ها و اهداف همرزمان خود در سنگر دیگری از مبارزه با ظلم و ستم پیمان بستند و امروز در سنگر علم و دانش با جنگ نرم دشمن مبارزه می‌کنند.

دهقانی تاکید کرد: مردم شهرستان بستک در سالروز یوم‌الله 13 آبان بار دیگر با حضور حماسی خود نشان دادند که همواره پشتیبان نظام و انقلاب هستند و اجازه نخواهند داد دشمن کوچک‌ترین ضربه‌ای به اتحاد و یکپارچگی آنها وارد آورد .

سرپرست فرمانداری بستک گفت: این حضور نه تنها برگ زرین دیگری در تاریخ این مرز و بوم رقم زد، بلکه مشت محکمی بر دهان یاوه‌گویان و ظلم‌ستیزان آمریکا و اسرائیل بود.

دهقانی اظهار داشت: دانش‌آموزان و دانشجویان با حضور گسترده در این راهپیمایی نشان دادند که شعار همیشگی آنها مرگ بر آمریکا، مرگ بر اسرائیل و مرگ بر استکبار جهانی است.

یادآور می‌شود، دانش‌آموزان و دانشجویان به همراه دیگر اقشار مردم شهرستان بستک همگام با مردم ایران اسلامی در راهپیمایی 13 آبان شرکت کردند.

شرکت‌کنندگان در این راهپیمایی بار دیگر با سردادن فریادهای مرگ بر آمریکا و مرگ بر اسرائیل از کارشکنی‌های نظام سلطه علیه انقلاب اسلامی اعلام انزجار کرده و با سردادن شعارهای «الله‌اکبر، خامنه‌ای رهبر» با آرمان‌های شهدا و امام راحل تجدید عهد و پیمان کردند.

مردم شهرستان بستک که مسیر میدان دفاع مقدس این شهر را تا فلکه نماز با فریادهای ضد استکباری و مشت‌های گره‌خورده طی کردند در قطعنامه پایانی این مراسم پیام شرکت‌کنندگان در راهپیمایی 13 آبان این شهر را حمایت و اطاعت از رهبری و انزجار و مخالفت با استکبار اعلام کردند و بر ایستادگی مردم ایران در مقابل زیاده‌خواهی‌های دشمنان تاکید کردند.

گفتنی است این راهپیمایی با حضور سرپرست فرمانداری بستک، ائمه جمعه و جماعت، نیروهای نظامی و انتظامی، بسیجیان، استادان دانشگاه، دانشجویان، دانش‌آموزان، روحانیون، مدیران و رؤسای ادارات و سایر اقشار مردمی در بستک برگزار شد.

انتهای پیام/صا10/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول