اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

گزارش فارس از راهپیمایی 13 آبان ورامین

فریاد «مرگ بر آمریکا» در آسمان ورامین طنین‌انداز شد

خبرگزاری فارس: همزمان با سراسر کشور فریاد «مرگ بر آمریکا» در آسمان شهر شهیدان 15 خرداد طنین‌انداز شد.

فریاد «مرگ بر آمریکا» در آسمان ورامین طنین‌انداز شد

به گزارش خبرگزاری فارس از جنوب استان تهران، لحظاتی پیش و پس از برگزاری نماز وحدت‌بخش و دشمن‌شکن جمعه فریاد "مرگ بر آمریکا" در آسمان شهر شهیدان 15 خرداد طنین‌انداز شد.

نوجوانان، جوانان، طلاب، اصناف، دانشجویان، دانش‌آموزان و دیگر اقشار مردم ورامین با برگزاری تظاهرات ضد استکباری 13 آبان اعتراض خود را نسبت به سیاست‌های آمریکای جنایتکار نشان دادند.

این تظاهرات از مسجد جامع ورامین به سوی میدان امام خمینی و سپس گلزار شهدای سید فتح‌الله برپا شد.

دانش‌آموزان در این راهپیمایی پلاکاردهایی با مضامین «مرگ بر اسرائیل»، «مرگ بر آمریکا»، «وای اگر خامنه‌ای حکم جهادم دهد، ارتش دنیا نتواند که جوابم دهد»، «میانمار قتلگاه مسلمانان»، «13 آبان سیلی جوانان ایرانی به آمریکا بود»، «خامنه‌ای خمینی دیگر است ولایتش ولایت حیدر است»، «13 آبان جهانی خواهد شد» و «نسل علی‌اکبریم فدایی رهبریم» در دست داشتند.

همچنین دانش‌آموزان شرکت‌کننده از مدارس مختلف در محل برگزاری این تظاهرات بنرهایی به مناسبت گرامیداشت روز ملی مبارزه با استکبار جهانی برپا کرده و چفیه به دوش انداخته بودند.

دانش‌آموزی که تصویر اوباما همراه با دو خط قرمز را به صورت واژگون حمل می‌کرد و کفن بر تن کرده بود در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در جنوب استان تهران اظهار داشت: امروز آمده‌ام تا به جهانیان اعلام کنم خون پدرانم که در 15 خرداد 42 قیام کردند در رگ‌های من جاری است، من وارث همان شیر مردانی هستم که پس از تسخیر لانه جاسوسی کفن پوش به مقابل سفارت منحوس آمریکا رفته و حمایت خود را از تسخیرکنندگان آن سفارتخانه اعلام کردند.

راهپیمایان در طول مسیر شعارهایی از جمله «آمریکا در چه فکریه ایران پر از بسیجیه» ،«حسین حسین شعار ماست شهادت افتخار ماست»، «الله اکبر خامنه‌ای رهبر»، «محمد و مکتبش همیشه جاودانه است»، «امروز روز 13 آبان است روز تصرف دژ شیطان است»، «فریاد مظلومان روی زمین مرگ بر آمریکای مردم فریب» سر می‌دادند.

بر اساس این گزارش، در حاشیه این مراسم نمایشگاه نقاشی با موضوع ولایت و استکبارستیزی در محل نماز جمعه برگزار شده بود و ایستگاه‌های فرهنگی و صلواتی نیز به همت واحد فرهنگی ستاد نماز جمعه و فرماندهی بسیج اصناف شهرستان ورامین برپا شده بود.

دختران و پسران دانش‌آموز آدمک‌ها و کاریکاتورهای نماد آمریکای جنایتکار و اوباما را ساخته و حمل می‌کردند.

تعدادی از دانش‌آموزان لباس‌هایی منقش به تصویر مقام معظم رهبری و نیز امام راحل عظیم‌الشان بر تن کرده بودند که جملات «ما پیروان حیدریم، فداییان رهبریم»، «جانم فدای رهبر»، «رهبرم، عید ولایت مبارک بادت» روی آن‌ها نوشته شده بود.

علاوه بر پوشش خبری مراسم باشکوه راهپیمایی 13 آبان توسط خبرگزاری‌ها و نشریات، خبرنگاران واحد مرکزی خبر نیز در مراسم حضور داشته و به پوشش خبری پرداختند.

راهپیمایان پس از رسیدن به گلزار شهدای سید فتح‌الله با آتش زدن پرچم‌ آمریکا تنفر و انزجار خود را از شیطان بزرگ اعلام کردند.

همچنین در بین نماز جمعه و نماز عصر قطعنامه‌ای در محکومیت جنایات آمریکا و هم‌دستانش قرائت شد که با تکبیرهای نمازگزاران و راهپیمایان تایید شد.

انتهای پیام/غ10/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول