اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیسی:

بصیرت مردم عامل اصلی خنثی کردن توطئه‌های دشمنان است

خبرگزاری فارس: معاون اول قوه قضائیه گفت: بصیرت، دشمن‌شناسی و ‌در صحنه بودن ملت ایران عامل اصلی خنثی شدن توطئه‌های دشمنان نظام است.

بصیرت مردم عامل اصلی خنثی کردن توطئه‌های دشمنان است

به گزارش خبرگزاری فارس از بیرجند، حجت‌الاسلام ابراهیم رئیسی ظهر امروز در جمع نمازگزاران بیرجند اظهار کرد: نظام سلطه نمی‌خواهد انقلاب اسلامی به اهدافش دست یابد. آمریکا از سال 60 مبارزه با ملت ایران را آغاز کرده و هر روز با توطئه‌ای جدید در پی نابودی ایران اسلامی است.

معاون اول قوه قضائیه افزود: اهانت به مقدسات مسلمانان، نشانه این است که دشمنان نظام خود را در مقابل اسلام ناب محمدی بسیار کوچک می‌بینند.

رئیسی استراتژی و راهبرد اساسی آمریکا و صهیونیسم را مبارزه با اسلام خواند و تصریح کرد: تشکیل گروه‌های تروریستی و مبارزه با مسلمانان، راه‌اندازی جریان‌های رسانه‌ای قوی و اهانت به اهل بیت (ع) از توطئه‌هایی است که آمریکا علیه ملت ایران طراحی کرده است.

وی تأکید کرد: دشمنان نظام اسلامی باید بدانند ملت متدین ایران با حضور همیشه در صحنه خود در صحنه‌های مختلف نظام، این توطئه‌ها را خنثی می‌کنند.

* بیداری اسلامی به وجود آمده در جهان به برکت انقلاب اسلامی است

معاون اول قوه قضائیه بیان داشت: نتیجه این حضور همیشه در صحنه مردم متدین ایران، بیداری اسلامی حاکم در جهان است.

رئیسی با بیان اینکه امروز شعار «لبیک یا رسول‌الله» در بین مسلمانان جهان طنین‌انداز است، تصریح کرد: همه می‌دانند بیداری اسلامی به وجود آمده در جهان به برکت انقلاب اسلامی ایران است.

وی به فرا رسیدن عید غدیر خم اشاره کرد و گفت: امروز همه مردم، برای رسیدن به سعادت، محتاج آموخته‌های حضرت علی (ع) هستند.

معاون اول قوه قضائیه تصریح کرد: باید با وحدت و یکپارچگی و الگو گرفتن از حضرت علی (ع) دشمن را روز به روز از خود مأیوس‌تر کنیم.

رئیسی با بیان اینکه خراسان جنوبی مرز مشترکی با کشور افغانستان دارد، گفت: با این وجود استان خراسان جنوبی کمترین نرخ جرم و جنایت در سطح کشور را دارد که این افتخار مرهون وجود مردمی متدین است.

انتهای پیام/غ30/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول