اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امام جمعه موقت فردوس:

13 آبان روز عجز استکبار در برابر ملت ایران است

خبرگزاری فارس: امام جمعه موقت فردوس گفت: روز 13 آبان، روز عجز و ناتوانی استکبار جهانی در برابر ملت غیور ایران است.

13 آبان روز عجز استکبار در برابر ملت ایران است

به گزارش خبرگزاری فارس از فردوس، حجت‌الاسلام علیرضا کامجو ظهر امروز در مراسم نماز جمعه شهرستان فردوس اظهار کرد: پیام یوم‌الله 13 آبان، پیام سربلندی و پیروزی دانش‌آموزان و دانشجویان ایران اسلامی در برابر توطئه‌های دشمن است.

وی گفت:13 آبان سالگرد سه رویداد مهم شامل تبعید امام خمینی به ترکیه در 13 آبان 1343، کشتار دانش‌آموزان در 13 آبان 1357 در دانشگاه تهران و تسخیر سفارت آمریکا در 13 آبان 1358 در تاریخ ایران است.

امام جمعه موقت فردوس افزود: اگرچه این سه رویداد متفاوت بودند، ولی هر یک در شکل دادن به حرکت انقلاب اسلامی نقش خاصی ایفا کردند.

کامجو تصریح کرد: هویت هر سه رخداد، مبارزه با استکبار و عوامل آن است و به همین دلیل روز 13 آبان ماه در تاریخ کشور، روز ملی مبارزه با استکبار نامیده می‌شود.

* فریاد استکبارستیزی مردم فردوس پس از نمازجمعه

مردم شهرستان فردوس پس از اقامه نماز عبادی، سیاسی جمعه، راهپیمایی باشکوه روز 13 آبان را برگزار و فریاد استکبارستیزی خود را به گوش جهانیان رساندند.

در این مراسم مردم مسافت مصلای نماز جمعه تا میدان 15 خرداد را پیموده و با سر دادن شعارهای مرگ برآمریکا و مرگ بر اسرائیل نفرت و انزجار خود از استکبار جهانی به سرکردگی آمریکا و اسرائیل را اعلام کردند.

انتهای پیام/غ30/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول