اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امام جمعه بیله‌سوار:

13 آبان روز افشای ماهیت پلید شیاطین است

خبرگزاری فارس: امام جمعه شهرستان بیله‌سوار گفت: 13 آبان روز افشای ماهیت شیاطین روزگار بود که ملت ایران پرده از رخ آن کشید.

13 آبان روز افشای ماهیت پلید شیاطین است

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، حجت‌الاسلام کریم قیاسی در خطبه‌های این هفته نماز جمعه شهر بیله‌سوار اظهار داشت: امام راحل با پیش‌بینی دقیق از ماهیت پلید استکبار در تسخیر لانه جاسوسی آمریکا اقدام شایسته جوانان و دانشجویان را ستود و به این دلیل که آنها شیطان بزرگ را مغموم کرده‌اند حرکتی انقلابی و همیشه ماندگار توصیف کرد.

وی خاطرنشان کرد: دشمن بعد از واقعه 13 آبان حساب دستش آمد که این انقلاب انقلابی معنوی و متکی به قدرت ولایت و امت حزب‌الله است و هرگز با شیطنت‌ها و حرکت‌های کابوس‌وار استکبار در مسیر آرمانی خود از پای نمی‌نشیند.

امام جمعه بیله‌سوار از 13 آبان به عنوان تبلور حقیقی اراده الهی در برابر اراده متزلزل شیطانی شرق و غرب توصیف کرد و افزود: در این روز ملت ایران با جلوداری جوانان و دانشجویان خود توانست بت شیطانی را بشکند و فریاد توحید و یگانگی در این سرزمین سر دهد.

قیاسی تصریح کرد: اگر انقلاب اسلامی ما امروز الگوی نهضت‌های بیداری‌بخش جهان شده است به دلیل چنین ماهیت ارزشی و معنوی است که امیدواریم روز به روز جایگاه و اصالت آن اعتلا یابد.

وی در ادامه سخنان خود با انتقاد شدید از سازمان ملل در بی‌حرمتی به کشتار فجیع در میانمار بیان داشت: روایت سخت و تلخی که امروز در میانمار شاهد آن هستیم روایت قلدرمآبی حاکمانی است که سعی می‌کنند با نقشه‌های شیطانی خود بشریت را به سلاخی بکشند.

امام جمعه بیله‌سوار گفت: آنچه که در این فاجعه وحشتناک می‌تواند راهگشا باشد تلاش سازمان‌های بین‌المللی در توقف این قتل عام غیرانسانی است که به هر نحو ممکن باید این امر با اقدامات مناسب به پایان برسد.

قیاسی عید غدیر خم را نیز گرامی داشت و از این عید به عنوان عید اکبر و اکمال مکتب اسلام اسلام یاد کرد و اظهار داشت: غدیر نقطه تعالی عظمت و شوکت بشریت است که در این روز هدایت و جامعیت راهنمایی بشر کامل‌تر از هر زمان دیگر شده است.

وی گفت: همه وظیفه داریم تا این عید اکبر را گرامی بداریم و بیش از هر زمان دیگر فلسفه غدیر را به نسل‌های بعدی منتقل کرده و آنها را در این زمینه به مسایل آشنا کنیم.

انتهای پیام/صا20/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول