اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امام جمعه مبارکه:

دموکراسی آمریکا برای مردم دنیا رنگی ندارد

خبرگزاری فارس: امام جمعه شهرستان مبارکه گفت: کشوری همچون آمریکا که دم از دموکراسی می‌زند، همسو با فعالیت‌های گروه‌های بزرگ تروریستی حرکت می‌کند و سنگ آنها را به سینه می‌زند، اما نمی‌داند که دموکراسی آنها دیگر رنگی در دنیا ندارد.

دموکراسی آمریکا برای مردم دنیا رنگی ندارد

به گزارش خبرگزاری فارس از مبارکه، محمدجواد محمدی در خطبه‌های نماز جمعه این هفته اظهار کرد: بهترین گزینه برای یکی شدن از هر گرایش و قوم اهل‌بیت(ع) هستند و این گزینه از عواملی است که می‌تواند سعادت بشریت را تایید کند.

وی افزود: الگو سازی در جامعه یکی از عوامل ایجاد شده در این روز است و باید به اهداف اصلی عید غدیر یعنی همان ولایت نیز پایبند باشیم و این را مد نظر قرار دهیم که طبق فرموده حضرت رسول(ص) که در روز غدیر خطاب به یاران خود فرمودند «کسانی که رفته‌اند برگردند و کسانی که عقب افتاده‌اند، برسند»، ما نیز باید از ولایت دوران خود عقب نمانیم و موازی و همسو با این ولایت حرکت کنیم.

امام جمعه شهرستان مبارکه با اشاره به سالروز 13 آبان گفت: در این روز دولتی که تا دیروز زیر سلطه کشورهای غرب بود، توانست فریاد استقلال خود را به گوش دیگر کشورها برساند و خرسندیم که در دنیا نیز کشورها برای استقلال خود دیگر دموکراسی که کشورهای غربی از آنن دم می‌زنند را نقض می‌کنند و به مخالفت با کشورهای همچون آمریکا به پا می‌خیزند.

وی ادامه داد: انقلاب ما توسط مردم و با بینش رهبری امام خمینی(ره) توانست در 13 آبان دست کشورهای غربی را از ایران کوتاه کند و استقلال از دست‌رفته این امت را بازگرداند.

محمدی گفت: تنها توصیه من به دانش‌آموزان عزیز دانش‌افزایی است، چرا که دشمن از راه‌های جنگ تن به تن حمله نخواهد کرد، بلکه از راه‌های جنگ علمی ما را مورد حمله قرار می‌دهد، که تاکنون شاهد این بوده‌ایم که ترور دانشمندان هسته‌ای ایران هم نتوانست در راه رسیدن ملت به آرمان‌هایش خدشه‌ای وارد کند.

وی افزود: کشوری همچون آمریکا که دم از دموکراسی می‌زند، همراه و همسو با فعالیت‌های گروه‌های بزرگ تروریستی حرکت می‌کند و سنگ آنها را به سینه می‌زند، اما نمی‌داند که دموکراسی آنها دیگر رنگی در دنیا ندارد.

خطیب جمعه مبارکه گفت: امیدواریم که دانش‌آموزان و دانشجویان کشور با بالابردن سطح آگاهی خود بتوانند به قله‌های افتخارات دست پیدا کنند و اهداف این انقلاب را در تمام لحظه‌های زندگی مد نظر خود قرار دهند.

انتهای پیام/صا20/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول