اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیر کانون پرورش فکری نوجوانان درمیان خبر داد:

شرکت 150 دانش‌آموز مرزنشین درمیانی در مسابقه نقاشی غدیر

خبر گزاری فارس: مدیر کانون پرورش فکری نوجوانان درمیان گفت: در مسابقه نقاشی که به مناسبت دهه ولایت برگزار شد قریب 150 دانش‌آموز با موضوع غدیر و 13 آبان شرکت کردند.

شرکت 150 دانش‌آموز مرزنشین درمیانی در مسابقه نقاشی غدیر

رقیه امانی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در درمیان اظهار کرد: هدف از برگزاری این مسابقات آشنایی بیشتر نونهالان و نوجوانان شهرستان با پیام و فرهنگ غدیر در راستای اعتلای بنیه دینی و عقیدتی آنان است.

وی از کودکان درمیانی به عنوان سربازان خط مقدم جنگ نرم در خراسان جنوبی یاد کرد و ادامه داد: کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان درمیان در راستای مقابله با تهدیدات نرم دشمن بازوی کمکی نظام تعلیم و تربیت در این شهرستان مرزی بوده و با برگزاری کلاس‌های فرهنگی، هنری، علمی و ورزشی گام‌های موثری در اعتلای فرهنگ ایران اسلامی برداشته است.

مدیر کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان درمیان از عضویت ثابت 200 دانش‌آموز در این کانون خبر داد و افزود: مهمترین رسالت کانون شهرستان درمیان در شرایط کنونی آموزش اقتصاد مقاومتی و بسترسازی برای شرکت موثر دانش‌آموزان به عنوان آینده‌سازان نظام در میادین نبرد علمی، عقیدتی، اقتصادی و سیاسی با نظام سلطه است.

امانی‌ از کانون‌های پرورش فکری کودکان و نوجوانان به عنوان مکانی برای تقویت فعالیت‌های خلاق کودکان یاد کرد و ادامه داد: فعالیت‌های فرهنگی‌ این ‌کانون بیشتر با هدف آموزش‌های تخصصی و به صورت یکپارچه و منسجم اجرا می‌شود.

وی افزود: ارتباط منسجم با دیگر دستگاه‌های تربیتی و اجرایی شهرستان برنامه‌های کاری در فعالیت‌های فرهنگی را مستحکم می‌کند و خروجی فرآیند کار مطلوب‌تر می‌شود.

مدیر کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان درمیان، کمک به توسعه نظام تعلیم و تربیت شهرستان را مهم‌ترین اولویت کاری این کانون برشمرد و یادآور شد: حوزه‎های مختلف برنامه‎های موازی زیادی در این زمینه انجام می‎دهند که به دلیل هم‎عرض بودن از کیفیت و اثربخشی لازم برخوردار نیست.

انتهای پیام/غ20/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول