اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس سازمان بسیج هنرمندان استان سمنان:

مطبوعات باید یک مدرسه سیار باشند/ قدردانی از خبرگزاری فارس

خبرگزاری فارس: رئیس سازمان بسیج هنرمندان استان سمنان گفت: مطبوعات باید یک مدرسه سیار باشند تا مردم را از همه مسائل به خصوص مسائل روز آگاه و به صورتی شایسته از انحرافات جلوگیری کنند.

مطبوعات باید یک مدرسه سیار باشند/ قدردانی از خبرگزاری فارس

به گزارش خبرگزاری فارس از سمنان، محمد نوروزیان پس از پایان نهمین جشنواره تئاتر بسیج استان سمنان از تمام خبرنگاران و اصحاب رسانه و مطبوعات به ویژه خبرگزاری فارس استان سمنان که در اطلاع‏رسانی اخبار نهمین جشنواره تئاتر بسیج استان سمنان فعال بودند، قدردانی کرد.

وی گفت: نقش مطبوعات در کشورها منعکس کردن آرمان‏های ملت است و مطبوعات باید همچون معلمانی باشند که مملکت و جوانان را تربیت و آرمان ملت را منعکس می‏کنند.

رئیس سازمان بسیج هنرمندان استان سمنان افزود: رسانه‏ها باید در مسیر اراده ملت که همان حفظ ارزش‏ها و آرمان‏های اسلام عزیز و انقلاب اسلامی ایران است، همراه و همگام باشند.

نوروزیان گفت: مطبوعات باید یک مدرسه سیار باشند تا مردم را از همه مسائل به خصوص مسائل روز آگاه و به صورتی شایسته از انحرافات جلوگیری کنند و اگر کسی انحرافی دید، با آرامش در رفع آن بکوشد.

وی ادامه داد: ما در کشور و استان سمنان خبرنگاران خوبی در عرصه مطبوعات و رسانه‏های مجازی داریم.

رئیس سازمان بسیج هنرمندان استان سمنان گفت: از تمام عزیزانی که در امر خبررسانی نهمین جشنواره تئاتر بسیج استان سمنان فعالیت کردند، به ویژه حسین‏پور مسئول کمیته اطلاع‏رسانی جشنواره، نورالله خزر مسئول ارتباطات و اطلاع‏رسانی سازمان بسیج هنرمندان استان سمنان، خبرنگاران صدا و سیما در شاهرود، خبرگزاری فارس، و دیگر خبرگزاری‏ها و رسانه‏های مکتوب در استان سمنان تشکر می‏کنیم.

انتهای پیام/ع20/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول