اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار قم:

مسئولان به فرامین رهبری عمل خواهند کرد / حفظ انقلاب مهم‌ترین اصول ملت ایران

خبرگزاری فارس: فرماندار قم گفت: حضور ملت ایران در راهپیمایی‌ها نشان می‌دهد با وجود تمام فشارها بر سر آرمان‌های خود ایستادگی کرده‌اند.

مسئولان به فرامین رهبری عمل خواهند کرد / حفظ انقلاب مهم‌ترین اصول ملت ایران

اسماعیل زارعی‌کوشا امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در قم ضمن گرامیداشت این روز استکبارستیز اظهار کرد: این مناسبت‌های ملی هر سال تکرار می‌شود اما با توجه به شرایط وقت، هر کدام ویژگی‌های خاصی پیدا می‌کنند.

وی با تاکید بر اینکه در شرایط فعلی با چند موضوع مهم مواجه هستیم تصریح کرد: یکی از موضوعات مهم شرایط حاکم بر نظام بین‌المللی است.

فرماندار قم با اشاره به اینکه ملت‌های مسلمان به طور مستقیم یا غیر مستقیم از جمهوری اسلامی ایران تأثیرپذیر هستند خاطر نشان کرد: حضور مردم در عرصه‌های مختلف علاوه بر اینکه تکلیف فراملی است به سبب شرایط خاص، تأثیر جهانی بسیاری دارد.

زارعی‌کوشا با اشاره به فشارهای سنگینی که از سوی آمریکا و غربی‌ها به ویژه در جبهه اقتصادی بر مردم تحمیل می‌شود اظهار داشت: حضور ملت ایران در راهپیمایی‌ها نشان می‌دهد با وجود تمام فشارها، مردم عزیز ما بر سر آرمان‌های خود که یکی از مهم‌ترین آن‌ها دفاع از اصول انقلاب است، ایستادگی کرده‌اند.

وی با تاکید بر اینکه روحیه استکبارستیزی ملت ایران همچنان پس از گذشت 33 سال از پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی حفظ شده است، تصریح کرد: عزم ملت ایران به گونه‌ای مستحکم است که هیچ تغییری نمی‌توان در آن مشاهده کرد.

فرماندار قم با اشاره به اینکه حضور مردم در عرصه‌های مختلف پیام مهمی برای مسئولان نظام دارد گفت: پیام ملت ایران همان فرامین رهبر معظم انقلاب در دیدار با دانش‌آموزان است که شناخت مسائل اصلی، دور شدن از جنجال‌های فرعی و وحدت را به مسئولان توصیه کردند.

زارعی‌کوشا به نامه‌های سران قوه به رهبر معظم انقلاب اشاره کرد و تصریح کرد: مسئولان در این نامه‌ها به تبعیت و عمل به فرامین مقام معظم رهبری پرداختند که این نشان می‌دهد در کشور ما وحدت میان مسئولان و مردم ناگسستنی است.

انتهای پیام/صا20/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول