اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

قائم‌مقام بنیاد شهید و امور ایثارگران:

موفقیت در اقتصاد مقاومتی با پیروی از فرامین رهبری هموار می‌شود

خبرگزاری فارس: قائم‌مقام بنیاد شهید و امور ایثارگران گفت: موفقیت در اقتصاد مقاومتی هنگامی حاصل می‌شود که در این زمینه گوش به فرمان فرامین رهبری باشیم.

موفقیت در اقتصاد مقاومتی با پیروی از فرامین رهبری هموار می‌شود

به گزارش خبرگزاری فارس از یاسوج، مراسم تودیع و معارفه مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان کهگیلویه و بویراحمد پیش از ظهر امروز با حضور محسن انصاری قائم‌مقام بنیاد شهید و امور ایثارگران کشور و دکتر مولوی‌زاده مدیرکل بازرسی بنیاد شهید در این استان برگزار شد.

قائم‌مقام بنیاد شهید و امور ایثارگران کشور به هفته دفاع مقدس و چند نکته عمومی و سازمانی اشاره و اظهار کرد: در زمان جنگ با هجمه و حضور سراسری دشمن روبه‌رو شدیم که نشأت گرفته از خوی استبدادی استکبار جهانی است.

سردار محسن انصاری اذعان کرد: با وجود همه مشکلات پیش‌رو در اوایل جنگ تحمیلی با استراتژی و هوشیاری امام راحل همه نقشه‌ها و برنامه‌های دشمن نقش بر آب شد و در مقابل دشمن مقاومت جانانه کردیم.

وی به تشکیل بسیج به رهبری امام راحل اشاره و عنوان کرد: بنیان‌گذار انقلاب اسلامی با ساز و کارهای مقاومتی و دفاعی در آذر 58 قبل از جنگ تحمیلی سازمان بسیج را تشکیل داد و پس از آن سپاه پاسداران و ارتش را پایه‌گذاری کرد.

انصاری در ادامه گفت: تا زمانی که این استراتژی و تیزهوشی مقام معظم رهبری و حافظان و مقلدین به امام و رهبری و نظام حضور دارند دشمن هیچ برنامه و طرحی را برای ضربه زدن به نظام جلو نخواهد برد.

این مسئول خاطرنشان کرد: در اول مهر 59 هجوم سراسری دشمن به میهن اسلامی آغاز شد و به مدت هشت سال به طول انجامید و با این وجود 10 استان کشور درگیر مسائل جنگ بودند که مردم سراسر ایران با شور و مقاومت همه‌جانبه به جبهه‌های حق علیه باطل شتافتند.

انصاری پیروزی انقلاب و نظام را مدیون جانفشانی رزمندگان، جانبازان و خون شهدا دانست و گفت: اتحاد و انسجام ملی و همه‌جانبه در دوران جنگ از نوجوان 13 ساله گرفته تا پیرمرد 70 ساله با اقوام مختلف مثال‌زدنی و قابل ستایش است.

قائم‌مقام بنیاد شهید و امور ایثارگران کشور نتیجه تبعیت از ولایت فقیه با حداقل امکانات را پیروزی نظام عنوان کرد و گفت: دشمن با به رخ کشیدن ابزارهای نظامی خود و مردم ما هم با به نمایش گذاشتن اتحاد در برابر آن‌ها پیروزی را رقم زدند.

انصاری به وظایف محول شده در صحنه و میدان دفاع اشاره کرد و گفت: برای زنده نگه داشتن یادواره شهدا با برگزاری برنامه‌های متفاوت و استفاده از تئاتر، فیلم، کتاب و ابزارهای دیگر باید سلوک و راه شهدا را زنده نگه داریم.  

انصاری با بیان اینکه نحوه مقابله فرق کرده ولی اصل هجوم وجود دارد و صحنه‌ها تغییر کرده، گفت: امروز در میدان مبارزه اقتصاد مقاومتی هستیم که با استراتژی خاص و با پیروی از رهنمودهای مقام معظم رهبری به پیروزی خواهیم رسید.

انتهای پیام/صا10/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول