اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس همدان:

تعلل در اجرای فرامین رهبری گناهی نابخشودنی است

خبرگزاری فارس: مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس همدان بیان کرد: تعلل در اجرای فرامین رهبری به هر دلیل و شیوه، خروج از راه امام و شهیدان و گناهی نابخشودنی است.

تعلل در اجرای فرامین رهبری گناهی نابخشودنی است
به گزارش خبرگزاری فارس از همدان به نقل از روابط عمومی اداره کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان همدان، جعفر زمردیان در یادواره شهدای مسجد امیر المومنین (ع) شهرستان بهار اظهار کرد: برای ادامه راه شهیدان و آرمان‌های نظام جمهوری اسلامی، امام (ره) و مقام عظمای ولایت راهی جز تقویت و ترویج فرهنگ ایثار و شهادت و از جان گذشتگی نیست و امروزه می‌توان عطر و بوی شهادت را با بیان خاطرات و ویژگی‌های شخصیتی شهیدان در مشام جان نوجوانان و جوانان عزیز جامعه به عنوان ادامه دهندگان راه شهدا دانست.
وی افزود: آینده کشور و نسل‌های بعد را می‌توان به واسطه این فرهنگ بیمه کرد چراکه امام عظیم‌ الشأن نیز فرمودند: "همین تربت پاک شهیدان است که تا قیامت مزار عاشقان و عارفان و دلسوختگان و دارالشفای آزادگان خواهد بود".
مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس همدان با اشاره به وظیفه مردم و دولتمردان برای اشاعه فرهنگ دفاع مقدس به عنوان گفتمان غالب در جامعه اسلامی افزود: شهدای ما با از جان گذشتگی خود در راه آرمان‌های نظام مقدس جمهوری اسلامی در هر پیامشان به حفظ دستاوردهای نظام و پیروی از ولایت فقیه اشاره داشتند و همواره از ملت شریف ایران خواسته‌اند که امام را تنها نگذارید.
وی ادامه داد: بر این اساس وظیفه ما در قبال سلحشوری‌ها و مقاومت جانانه شهدا و صبوری جانبازان و آزادگان و خانواده معظم شهدا و رزمندگان گرانقدر سنگین‌تر و بیش از پیش است و باید با برگزاری مناسب، مؤثر و منظم یادواره‌ها در جای جای کشور به ویژه در استان همدان تأکید ورزید.
زمردیان یادآور شد: باید برای مقابله با تهدیدات فرهنگی دشمن همواره به توصیه‌ها و رهنمودهای مقام معظم رهبری توجه داشت که می‌فرمایند "با این ستاره‌ها راه را می‌توان پیدا کرد".
وی با تأکید بر اینکه شهدا چراغ هدایت جامعه‌اند و خانواده‌های معظم ایشان چشم و چراغ این ملت هستند، تصریح کرد: همه ما در حال حاضر وارثان خون پاک شهیدان هستیم و باید با پیروی و دنباله‌روی راه پاکشان و همچنین حمایت و پیروی از منویات ولایت مطلقه فقیه در جامعه این وظیفه مهم را به سرانجام برسانیم.
مدیرکل اداره حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس خاطرنشان کرد: تعلل در اجرای فرامین رهبری و توجه به منویات ایشان به هر دلیل و شیوه خروج از راه امام و شهیدان و گناهی نابخشودنی است.
وی عمل به وصایای شهدا را فرصتی مغتنم برای تجدید میثاق با شهدا و خشنودی خانواده‌های معظم ایشان دانست و از دولتمردان و مردم شریف استان تقاضا کرد تا با عمل به این وصایا دل رهبری و خانواده‌های معظم ایثارگران و شهدا را شاد کنند.
زمردیان در پایان یادآور شد: عمل به وصیت شهدا باعث می‌شود تا دستاوردهای انقلاب بیش از پیش حفظ و همچنین موجب کوری دشمنان قسم‌خورده نظام می‌شود.
انتهای پیام/آ30
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول