اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس پلیس آگاهی استان البرز خبر داد

دستگیری سارق کارت‌ سوخت در کرج

خبرگزاری فارس: رئیس پلیس آگاهی استان البرز از دستگیری سارق کارت‌های سوخت در کرج خبر داد.

دستگیری سارق کارت‌ سوخت در کرج

به گزارش خبرگزاری فارس از کرج به نقل از پایگاه خبری پلیس البرز، حمیدرضا گل‌صباحی افزود: این فرد علاوه بر این‌که در جعل مدارک شناسایی دست داشته، با پرسه زدن در اطراف جایگاه‌های پمپ بنزین در یک فرصت مناسب اقدام به سرقت کارت‌های سوخت و فروش بنزین‌های آنها می‌کرده است.

وی گفت: در پی دریافت گزارش‌هایی مبنی بر جعل کارت معافیت و گواهی اشتغال به تحصیل در مقطع کاردانی از سوی فردی به نام «مسعود – ص» پیگیری موضوع در دستور کار ماموران پلیس آگاهی استان البرز قرار گرفت.

گل صباحی اظهار داشت: ماموران در ابتدای تحقیقات برای اطمینان از صحت و سقم موضوع درباره اصالت مدارک استعلام کردند که در این رابطه مشخص شد که مدارک جعلی است.

وی ادامه داد: ماموران با انجام کارهای اطلاعاتی و تحقیقات نامحسوس دریافتند که متهم در حال حاضر متواری بوده و به یکی از شهرهای شمالی گریخته است بنابراین با هماهنگی مقام قضایی موضوع مورد بررسی قرار گرفت و تمامی مقدمات کار برای دستگیری وی فراهم شد که ماموران اطلاع پیدا کردند نامبرده مجدداً به کرج برگشته است.

این مسئول افزود: ماموران پلیس آگاهی با انجام کارهای عملیاتی و تحقیقات میدانی متهم را که در حال پرسه زدن در اطراف یکی از پمپ بنزین‌های شهرستان کرج بود، شناسایی و طی یک عملیات غافلگیرانه دستگیر کردند و در بازرسی از وی 28 فقره کارت سوخت خودرو و موتورسیکلت به مالکیت اشخاص مختلف کشف و ضبط شد.

وی افزود: متهم برای تحقیقات بیشتر به پلیس آگاهی منتقل شد.

گل صباحی اظهار داشت: متهم دستگیر شده در بازجویی‌های ماموران در ابتدا منکر هر گونه جعل و کلاهبرداری شد اما در نهایت در مواجه با اسناد و مدارک موجود لب به اعتراف گشود و به جرم خود مبنی بر جعل، کلاهبرداری و سرقت کارت‌های سوخت اعتراف کرد.

رئیس پلیس آگاهی استان البرز در پایان درباره شیوه و شگرد متهم گفت: سارق با پرسه زدن در کنار جایگاه‌های سوخت زمانی که راننده خودرو مشغول کار دیگری بود و حواسش به کارت سوخت نبود، کارت او را سرقت کرده و چنانچه موفق به دیدن رمز کارت می‌شد اقدام به فروش بنزین‌های داخل کارت می‌کرد و تاکنون از این طریق موفق به فروش 1000 لیتر بنزین کارت‌های سوخت شده بود.

انتهای پیام/ز30/گ1003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول