اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

جانشین فرمانده انتظامی قزوین خبر داد

دستگیری 23 سارق در قزوین

خبرگزاری فارس: جانشین فرمانده انتظامی استان قزوین از دستگیری 23 سارق و کشف 76 فقره سرقت در این استان خبر داد.

دستگیری 23 سارق در قزوین

غلامحسین دارایی صبح امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در قزوین اظهار کرد: به دنبال وقوع چند فقره سرقت از ساختمان‌های در حال ساخت در شهر قزوین، مأموران انتظامی این شهرستان با انجام تحقیقات فنی، موضوع را در دستور کار خود قرار دادند.

وی ادامه داد: با تلاش مأموران کلانتری 17 قزوین، سه سارق ساختمان‌های نیمه‌کاره دستگیر که متهمان در بازجویی پلیس به ارتکاب 10 فقره سرقت از ساختمان‌های در حال ساخت معترف شدند.

جانشین فرمانده انتظامی استان قزوین بیان کرد: همچنین مأموران کلانتری 13 قزوین نیز با دستگیری پنج سارق داخل خودرو موفق به کشف 14 فقره سرقت لوازم و قطعات خودرو در این شهرستان شدند.

دارایی اضافه کرد: دستگیری یک سارق داخل خودرو و کشف هشت فقره از این نوع سرقت توسط مأموران کلانتری 12 قزوین از دیگر اقدامات پلیس در روز گذشته است.

این مسئول تصریح کرد: مأموران کلانتری 11 قزوین نیز با دستگیری دو سارق داخل خودرو موفق به کشف هشت فقره سرقت قطعات اتومبیل در این شهرستان شدند.

جانشین فرمانده انتظامی استان قزوین خاطرنشان کرد: در اقدام دیگری این مأموران با دستگیری یک سارق جیب‌بر و یک سارق دوچرخه موفق به کشف هشت فقره جیب‌بری و چهار مورد سرقت دوچرخه در قزوین شدند.

دارایی همچنین از دستگیری چهار سارق دوچرخه توسط مأموران کلانتری 14 قزوین خبر داد و افزود: متهمان در بازجویی پلیس به 10 فقره سرقت دوچرخه در این شهرستان معترف شدند.

این مسئول عنوان کرد: مأموران انتظامی شهرستان البرز نیز روز گذشته با دستگیری دو سارق سیم برق، 11 فقره سرقت سیم و کابل را در این شهرستان کشف کردند.

جانشین فرمانده انتظامی استان قزوین ابراز کرد: همچنین در شهرستان بویین زهرا نیز با تلاش مأموران انتظامی این شهرستان سه سارق سیم برق دستگیر و از متهمان، مقدار 15 کیلومتر کابل سرقتی کشف و ضبط شد.

دارایی بیان کرد: دستگیری یک سارق موتورسیکلت در شهرستان بویین زهرا و کشف دو دستگاه موتورسیکلت سرقتی از دیگر اقدامات پلیس در روز گذشته است.

انتهای پیام/و20

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول