اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

استاندار سیستان‌وبلوچستان:

مدیران بیانات مقام معظم رهبری را سرمه چشم خود قرار دهند

خبرگزاری فارس: استاندار سیستان‌وبلوچستان گفت: همواره باید بر پیروی از رهنمودهای مقام معظم رهبری در جامعه تأکید کرد و مدیران باید بیانات ایشان را سرمه چشم خود قرار دهند.

مدیران بیانات مقام معظم رهبری را سرمه چشم خود قرار دهند

به گزارش خبرگزاری فارس از زاهدان به نقل از روابط عمومی کمیته امداد سیستان‌وبلوچستان، حاتم نارویی در جشن امامت و ولایت با حضور هزار نفر از دانش‌آموزان کانون جوانان پیروان ولایت کمیته امداد اظهار داشت: غدیر واقعیت همیشه زنده تاریخ اسلام است.

وی افزود: اکنون انقلاب در بهترین زمان از نظر دیپلماسی داخلی و خارجی به سر می‌برد، به همین منظور دشمنان نادان تحمل این اوضاع را ندارند و هراز گاهی اقدام به توطئه‌چینی علیه نظام می‌کنند.

استاندار سیستان‌وبلوچستان با اشاره به اینکه برگزاری جشن عید غدیر در استان به دوران قبل از پیروزی انقلاب در ایران بر می‌گردد، بیان داشت: در یکی از این مراسمات خود شاهد بودم که سخنران آن یک عالم ربانی اهل سنت بود و این نشان می‌دهد که برادران اهل سنت به امام علی (ع) اعتقاد دیرینه دارند و از این فرصت به عنوان یک قابلیت و ظرفیت به کار گرفته می‌شود.

نارویی بر پیروی از رهنمودهای مقام معظم رهبری در جامعه تأکید کرد و افزود: مدیران بیانات مقام معظم رهبری را سرمه چشم خود قرار دهند.

وی آمریکا را دشمن مشترک شیعه و سنی معرفی کرد و گفت: استکبار جهانی از ابتدای دوران پیروزی انقلاب در ایران تاکنون به روش‌های گوناگون درصدد برچیدن نظام انقلاب اسلامی در ایران بود، اما همواره در هر یک از توطئه‌های خود از سوی ملت ایران سیلی محکمی خورد که نمونه بارز آن 13 آبان‌ماه است که در تاریخ انقلاب به عنوان روزی افتخارآمیز ثبت و ضبط شده است.

استاندار سیستان‌وبلوچستان افزود: ملت ایران نه تنها با صبر تحریم‌های جهان غرب را پشت سر می‌گذارند، بلکه در سایه تحریم به پیشرفت و خودکفایی دست پیدا می‌کنند.

انتهای پیام/ب20/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول