اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل اوقاف همدان تأکید کرد

برگزاری جشن «ولایت علوی، اکمال دین نبوی» در بقاع متبرکه همدان

خبرگزاری فارس: مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان همدان از برگزاری جشن «ولایت علوی، اکمال دین نبوی» در بقاع متبرکه استان همدان در روز عید غدیر خم خبر داد.

برگزاری جشن «ولایت علوی، اکمال دین نبوی» در بقاع متبرکه همدان

حجت‌الاسلام محمد صالحی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در همدان از برگزاری جشن ولایت علوی، اکمال دین نبوی در بقاع متبرکه استان همدان در روز عید غدیر خم خبر داد و این مراسم را گامی مؤثر در راستای معرفی شخصیت والای امیرمومنان علی‌(ع) به عنوان الگوی حقیقی و عملی انسان کامل دانست.

وی، معرفی و تبیین جایگاه امامت و ولایت فقیه به عنوان ادامه ولایت ائمه معصوم(ع)، فراهم کردن بصیرت و افزایش تفکر ولایی و بینش سیاسی اقشار جامعه خصوصاً جوانان و نوجوانان، تعمیق اعتقادات، ارتقای سطح معرفتی عموم مردم نسبت به موضوع امامت و ولایت را از جمله اهداف برگزاری جشن ولایت علوی، اکمال دین نبوی عنوان کرد.

به گفته مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان همدان، توسعه و تعمیق فرهنگ قرآن، عترت و نیز ترویج معارف نورانی ائمه معصوم(ع) و تقویت باورهای دینی در میان آحاد جامعه از دیگر اهداف برگزاری جشن ولایت علوی اکمال دین نبوی در امامزادگان استان است.

به گفته وی، زمان برگزاری جشن ولایت علوی اکمال دین نبوی روز شنبه مورخ 13/08/91 ساعت 10 صبح در امامزادگان شاخص استان با محوریت بقعه متبرکه امامزاده عبدالله همدان است.

صالحی در پایان سخنان خود عنوان کرد: حضور قاریان ممتاز و مداحان و سخنرانان برجسته، قرائت بخشی از خطبه غدیر، توزیع کتاب خطبه غدیر برای شرکت در مسابقه کتابخوانی و برپایی نمایشگاه از جمله برنامه‌های عید غدیر است که اوقاف در راستای اجرای آنها اهتمام دارد.

انتهای پیام/صا30/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول