اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

نماینده مردم شادگان در مجلس:

جابه‌جایی مدیریتی مسئولان را کارآمدتر می‌کند

خبرگزاری فارس: نماینده مردم شادگان در مجلس گفت: جابه‌جایی مدیریتی مسئولان را با تجربه و کارآمدتر می‌کند.

جابه‌جایی مدیریتی مسئولان را کارآمدتر می‌کند

عبدالله تمیمی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در شادگان اظهار کرد: نقل و انتقالات چندین مدیر اجرایی شهرستان شادگان در دستور کار قرار دارد.

وی افزود: جابه‌جایی مدیران امری بسیار مطلوب و مؤثر است که سبب ارتقا و تعالی روند کاری و فعالیت آنها و توسعه مضاعف مناطق اعزام شده به آن می‌شوند.

نماینده مردم شادگان در مجلس شورای اسلامی خاطرنشان کرد: بنا به تناسب فعالیت و کارنامه اجرایی، مدیران و مسئولان به بخش، مناطق و یا شهرهای مختلف با سمت‌های متفاوتی منصوب شده و کار خود را در جهت تعالی خدمت‌رسانی به مردم انجام می‌دهند.

وی با اشاره به اینکه جابه‌جایی مدیریتی همیشه خوب است، گفت: مدیران اجرایی با نقل و انتقالات صاحب تجربه‌های فراوان شده و علاوه بر این مصمم‌تر در کار و مسئولیت‌های محوله می‌شوند.

تمیمی همچنین عنوان کرد: شهرستان شادگان به دلیل داشتن صنعت و کشاورزی بسیار خوب و قابل اتکا، قابلیت و ظرفیت بسیار زیادی برای توسعه و پیشرفت بیشتر دارد.

عضو کمیسیون انرژی مجلس شورای اسلامی در ادامه به پروژه‌های نیمه تمام شهرستان اشاره کرد و افزود: پروژهای بسیار مهمی در این شهرستان نیمه کاره مانده که با همت مسئولان باید هر چه سریع‌تر به اتمام و بهره‌برداری برسد.

نماینده مردم شادگان در مجلس شورای اسلامی با اشاره به اینکه جابجایی مدیران دستگاه‌های اجرایی امری طبیعی است، بیان کرد: جابه‌جایی مدیریتی مسئولان را با تجربه و کارآمدتر می‌کند.

انتهای پیام/ع20/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول