اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

نماینده مردم شادگان در مجلس:

مسئولان شهری اختلافات را کنار بگذارند

خبرگزاری فارس: نماینده مردم شادگان در مجلس گفت: باید اختلافات را کنار گذاشت و تنها خدمت‌رسانی به شهروندان را سرلوحه کار اجرایی قرار داد.

مسئولان شهری اختلافات را کنار بگذارند

به گزارش خبرگزاری فارس از شادگان، عبدالله تمیمی پیش از ظهر امروز در جلسه بررسی پروژه‌های دارخوین ـ شادگان که با حضور اعضای شورای شهر و شهردار دارخوین همچنین فرماندار شادگان و جمعی از مسئولان مرتبط در محل شورای شهر دارخوین برگزار شد، اظهار کرد: در سال تولید ملی، حمایت از کار و سرمایه ایرانی باید با اتحاد و همدلی مضاعف در راستای رفع مشکلات پیش‌رو گام برداشت.

وی خطاب به مسئولان اجرایی دارخوین تصریح کرد: باید اختلافات را کنار گذاشت و تنها خدمت‌رسانی به شهروندان را سرلوحه کار اجرایی قرار داد زیرا در نظام مقدس جمهوری اسلامی مردم حق بزرگی بر گردن مسئولان دارند.

نماینده مردم شادگان در مجلس شورای اسلامی همچنین عنوان کرد: برخی پروژه‌ها در این منطقه به دلایلی با کندی و یا توقف روبه‌رو بوده به همین دلیل عزمی جدی و همتی راسخ برای اتمام و راه‌اندازی مجدد آنها احساس می‌شود.

وی ادامه داد: باید بر مبنای قانون و منطبق با مقررات تعریف و تعیین شده در فضای اتحاد و همدلی شهر را به سوی رشد و شکوفایی سوق داده و از عقب‌ماندگی دور کرد.

انتهای پیام/صا30/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول