اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس بهزیستی تربت‌حیدریه:

54 مهدکودک روستایی در تربت‌حیدریه فعال هستند

خبرگزاری فارس: رئیس بهزیستی تربت‌حیدریه گفت: 27 مهدکودک شهری و 54 مهدکودک روستایی در شهرستان تربت‌حیدریه فعال هستند.

54 مهدکودک روستایی در تربت‌حیدریه فعال هستند

به گزارش خبرگزاری فارس از تربت حیدریه، داریوش وکیلی صبح امروز در جمع مدیران و مربیان مهدهای کودک شهرستان تربت‌حیدریه اظهار کرد: مهدکودک باید همراه با تعلیم، معارف دینی و قرآن را با زبان کودکانه به کودکان بیاموزند.

وی با بیان اینکه اگر کسی در کودکی با آموزه‌های دینی انس بگیرد در نوجوانی و جوانی از بسیاری از خطرها در امان می‌ماند، تصریح کرد: دشمنان این مرز وبوم در جنگ نرم خود حتی از کودکان ما غافل نشده‌اند و سعی می‌کنند از طریق اسباب‌بازی‌ها فرهنگ غرب را به کودکان القا کنند و خانواده‌ها باید در این زمینه هوشیار باشند.

وکیلی با بیان اینکه ما برای رسیدن به آرمان‌های کشورمان به اعتماد به نفس نیاز داریم و باید با رسیدن به خودباوری قله‌ها را فتح کنیم گفت: باید با برگزاری جشنواره‌ها و برنامه‌های مختلف از سنین کودکی روحیه خودباوری و اعتمادبه‌نفس را در کودکان ارتقا دهیم.

وی گفت: بخش زیادی از وقت کودکان در مهدهای کودک سپری می‌شود و مربیان مهدها نقش موثری در آشنایی کودکان با آموزه‌های دینی و اسلامی دارند که باید این موضوع را مدنظر قرار دهند.

وکیلی اظهار کرد: 27 مهدشهری و 54 مهد روستایی در شهرستان تربت حیدریه فعال هستند که در سال گذشته مبلغ 108 میلیون تومان هزینه غذای گرم روستا مهدها و مهدهای شهری که در مناطق محروم هستند هزینه شده است.

وی افزود: مبلغ 10میلیون تومان به کودکان زیرپوشش بهزیستی برای کمک به شهریه آنها شده است و 650 کودک شهری که تحت پوشش بهزیستی هستند از طرح شیر منافع عالیه استفاده کردند.

وکیلی درپایان گفت: طرح واریانش فلوراید در مهدهای کودک به صورت رایگان در دو مرحله به فاصله زمانی 4 ماهه انجام می‌شود.

انتهای پیام/ح20/گ1003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول