اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار جیرفت تأکید کرد

توجه به استانداردسازی فضای فیزیکی مهدکودک‌ها

خبرگزاری فارس: فرماندار جیرفت با تأکید بر توجه به فضای فیزیکی مهدکودک‌ها گفت: با توجه به اینکه کودکان در این مکان رشد پیدا می‌کنند، باید مطابق با استاندارهای روز باشد.

توجه به استانداردسازی فضای فیزیکی مهدکودک‌ها

به گزارش خبرگزاری فارس از جیرفت، ابراهیم غنچه‌پور ظهر امروز به مناسبت روز جهانی کودک در بازدیدی که از مهدکودک آرزو در این شهرستان به عمل آورد، اظهار داشت: طبق نظر روانشناسان شاکله اصلی شخصیتی و رفتاری کودک در مقطع دوم زندگی یا کودکی اول که از 18 ماهگی تا چهار سالگی است، شکل می‌گیرد.

وی افزود: از آنجا که کودکان آنچه از رفتار و گفتار اولیا و مربیان خود می‌‌آموزند به صورت دقیق ثبت و ضبط می‌کنند، باید تلاش کرد تا آموزش‌های صحیح و اسلامی به آن‌ها ارائه شود.

غنچه‌پور تصریح کرد: باید در رویکرد سازندگی رفتاری و شخصیتی کودکان باورهایی به آن‌ها القا شود که ریشه‌دار و اعتقادی بوده، زیرا کودکان به خوبی بسیاری از مسائل را دریافته و تفکیک می‌کنند و توان شخصیتی خود را از این طریق شکل می‌دهند.

وی با بیان اینکه تغذیه نقش بسیار مؤثری در ایجاد ابعاد رشد جسمی کودکان به عنوان ظرف روح آنها دارد، ابراز داشت: تغذیه باید با کمک و حمایت اداره بهزیستی و اولیا کودکان مطابق با استانداردهای بهداشتی و پزشکی باشد.

غنچه‌پور عنوان کرد: همچنین باید به بحث شیر کودکان حاضر در مهدکودک‌ها نیز توجه بیشتری شود تا جوابگوی نیازهای جسمانی آنها باشد.

فرماندار جیرفت با تأکید بر توجه به فضای فیزیکی مهدکودک‌ها گفت: با توجه به اینکه کودکان در این مکان رشد پیدا می‌کنند، باید مطابق با استاندارهای روز باشد.

غنچه‌پور با بیان اینکه محور اصلی مهدکودک‌ها را نظارت بر فعالیت مربیان ذکر و خاطرنشان کرد: با توجه به اینکه تربیت کودکان توسط مربیان صورت می‌گیرد و خشت اول شخصیت آنها توسط مربیان بنا نهاده می‌شود، باید رفتار و گفتار آن‌ها بر اساس معیارهای تقویتی تربیت اسلامی باشد.

به گزارش فارس، در بازدید فرماندار جیرفت از مهدکودک آرزو، وی برای رفع مشکلات موجود در بحث مهدکودک‌ها قول مساعد داد.

انتهای پیام/ب20/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول