اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس بهزیستی جیرفت خبر داد

حضور 2300 کودک در مهدکودک‌های جیرفت

خبرگزاری فارس: رئیس اداره بهزیستی شهرستان جیرفت گفت: در سال جاری تعداد 2 هزار و 370 نفر در مهدکودک‌های سطح شهرستان جیرفت پذیرش شده‌اند.

حضور 2300 کودک در مهدکودک‌های جیرفت

به گزارش خبرگزاری فارس از جیرفت، محمد رضانژاد ظهر امروز در بازدیدی که فرماندار جیرفت به مناسبت روز جهانی کودک از مهدکودک آرزو در این شهرستان به عمل آورد، اظهار داشت: به مناسبت هفته جهانی کودک از این مهدکودک به نمایندگی از مهدکودک‌های سطح شهرستان جیرفت بازدید به عمل آمده است.

وی تعداد مهدهای کودک موجود در سطح شهرستان را 50 مهد عنوان کرد و افزود: از این تعداد 18 مهد در سطح شهر و 32 مهد در سطح روستاهای شهرستان فعالیت می‌کنند.

رضانژاد تصریح کرد:‌ در سال جاری تعداد 2 هزار و 370 نفر در مهدکودک‌های سطح شهرستان جیرفت پذیرش شده‌اند.

وی ابراز داشت: 196 مربی نیز در این مهدکودک‌ها کار ارائه خدمات و آموزش به کودکان را بر عهده دارند.

رضانژاد عنوان کرد: اداره بهزیستی شهرستان جیرفت نظارت بر مهدکودک‌ها را در بحث آموزشی و مهارت‌های زندگی طبق قوانین موجود انجام می‌دهد.

رئیس اداره بهزیستی شهرستان جیرفت گفت: در سال جاری برای 120 نفر از کودکان بی‌بضاعت به صورت ماهانه کمک‌هزینه‌ای تخصیص داده شده است.

رضانژاد بیان داشت: در مهدکودک‌های سطح روستاها و حاشیه‌ شهرها که از استطاعت مالی کمتری برخوردار هستند، روزانه غذای گرم با کمک اداره بهزیستی توزیع می‌شود.

وی اذعان داشت: با خدمت خوبی که دولت انجام داده است، مربیان و مدیران مهدکودک‌ها نیز از بخش اعتبارات هدفمندی یارانه‌ها بیمه بازنشستگی و درمانی می‌شوند که گامی مؤثر و مثبت در این زمینه است.

رضانژاد خاطرنشان کرد: مهدهای کودک از نظر نحوه و کیفیت خدماتی که ارائه می‌دهند، درجه‌بندی می‌شوند.

وی اظهار داشت: یکی از مواردی که باید مهدهای‌کودک هنگام دریافت و تمدید پروانه خود رعایت کنند، تأییدیه نظام مهندسی در زمینه استحکام بنا است که می‌طلبد مورد توجه مسئولان این مکان‌ها قرار گیرد.

انتهای پیام/ب20/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول