اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرمانده سپاه سلمان سیستان و بلوچستان:

اصلی‌ترین مولفه امنیت پایدار احیای امر به معروف و نهی از منکر است

خبرگزاری فارس: فرمانده سپاه سلمان سیستان و بلوچستان گفت: یکی از اصلی‌ترین مولفه‌های امنیت پایدار در سطح جامعه احیای فریضه امر به معروف و نهی از منکر است.

اصلی‌ترین مولفه امنیت پایدار احیای امر به معروف و نهی از منکر است

به گزارش خبرگزاری فارس از زاهدان، سردار حسین مرتضوی پیش از ظهر امروز در سومین همایش تببین رویکرد، راهبردها و توانمندسازی ستادهای احیای امر به معروف و نهی از منکر سیستان و بلوچستان در دانشگاه آزاد اسلامی واحد زاهدان اظهار داشت: امروز اصلی‌ترین وظیفه ما این است که بتوانیم حلاوت، شیرینی و نشاط برخاسته از حکومت اسلامی را به مردم بچشانیم که این امر به احیای فرضیه امر به معروف و نهی از منکر امکان‌پذیر است.

وی افزود: امنیت از خروجی‌های امر به معروف و نهی از منکر است و امروز در سیستان و بلوچستان باید برای احیای این فریضه بیش از پیش تلاش کنیم.

مرتضوی بیان کرد: دشمن در درصدد ایجاد ناامنی در این استان است و تلاش می‌کند تا این استان را ناامن جلوه دهد، اما بر اساس نظرسنجی‌های علمی و کاربردی صورت‌گرفته، مردم سیستان و بلوچستان از نظر وفاداری به نظام جزو برترین مردمان کشور هستند.

فرمانده سپاه سلمان سیستان و بلوچستان ادامه داد: تمام تلاش‌ها باید به سمت و سویی باشد تا این استان بتواند در تامین نیازهای خود خودکفا باشد.

وی گفت: جایگاه امر به معروف و نهی از منکر در صدر همه تلاش‌ها قرار دارد و در واقع مهم‌ترین ابزار مقابله با جنگ نرم دشمن امر به معروف و نهی از منکر است.

انتهای پیام/ب20/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول