اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرمانده سپاه جوادالائمه (ع) خراسان‌شمالی خبر داد

اعزام 2500 دانش‌آموز خراسان‌شمالی به اردوهای راهیان نور

خبرگزاری فارس: فرمانده سپاه جوادالائمه (ع) خراسان‌شمالی از اعزام 2 هزار و 500 دانش‌آموز دختر استان به اردوهای راهیان نور در سال تحصیلی جدید خبر داد.

اعزام 2500 دانش‌آموز خراسان‌شمالی به اردوهای راهیان نور

حسینعلی‌ یوسفعلی‌زاده امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در بجنورد اظهار کرد: این زائران به ترتیب در تاریخ‌های سوم، پنجم، نهم، یازدهم و پانزدهم همین ماه از شهرستان‌های بجنورد، اسفراین، شیروان، فاروج و گرمه به اردوهای راهیان نور اعزام شدند.

وی تعداد افراد اعزامی در هر نقطه را 500 نفر اعلام کرد و افزود: برای اعزام این کاروان‌ها از اتوبوس‌های ویژه استفاده شده است.

یوسفعلی‌زاده همچنین زمان اعزام دانش‌آموزان دختر به اردوهای راهیان نور راز و بجنورد را 17 آبان‌ماه عنوان کرد و گفت: شهرستان اسفراین، مانه و سملقان، بجنورد، جاجرم، بام و صفی‌آباد در نوبت‌های بعدی اعزام‌ها در ماه جاری قرار دارند.

وی تصریح کرد: بر اساس برنامه دو کاروان دانش‌آموزی به عنوان آخرین کاروان‌های اعزامی از خراسان‌شمالی اوایل ماه آینده از شیروان و بجنورد هر کدام به تعداد 500 نفر به اردوهای راهیان نور اعزام می‌شوند.

فرمانده سپاه جوادالائمه (ع) خراسان‌شمالی با اشاره به اینکه این اردوها به مدت یک هفته برگزار می‌شود، افزود: دانش‌آموزان از مناطق مختلف فاو، شلمچه، هویزه و دهلاویه بازدید می‌کنند.

وی تصریح کرد: همچنین شرکت‌کنندگان در این اردو از برنامه‌های مختلف فرهنگی بهره‌مند می‌شوند.

یوسفعلی‌زاده برگزاری اردوهای راهیان نور را بهترین ابزار در مقابل جنگ نرم دشمنان برشمرد.

انتهای پیام/ز20/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول