اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

تعلیم و تربیت  /  آموزش و پرورش

مدیرکل آموزش و پرورش سمنان:

اردوهای راهیان نور تزریق فرهنگ شهادت به جامعه است

خبرگزاری فارس: مدیرکل آموزش و پرورش استان سمنان گفت: اردوهای راهیان نور در حقیقت تزریق فرهنگ شهادت به جامعه است و باید جدی گرفته شود.

اردوهای راهیان نور تزریق فرهنگ شهادت به جامعه است

به گزارش خبرگزاری فارس از شاهرود، محمد بناییان‏سفید در همایش اولیای دانش‏آموزان پایه دوم متوسطه در شاهرود که با هدف توجیه برنامه‏های اردوهای راهیان نور در سالن اجتماعات دارالقرآن امام خمینی (ره) آموزش و پرورش شاهرود برگزار شد، به جنگ نرم دشمنان و مقابله آنان با فرهنگ شهدا اشاره کرد.

وی گفت: باید تصویری از هویت شهدا را برای نسل جوان جامعه به نمایش بگذاریم و برگزاری این اردوها به همین خاطر برنامه‏ریزی و اجرا می‏شود.

مدیرکل آموزش و پرورش استان سمنان با اشاره به فضای اردو که یادگیری زندگی است، گفت: در این اردو، فرزندان ما زندگی و با هم بودن را فرا می‏گیرند.

بناییان‏سفید اضافه کرد: دانش‏آموزان در اردوهای راهیان نور، رشادت‏های رزمندگان اسلام در هشت سال دفاع مقدس را از نزدیک لمس کرده و به تفکر در این باره می‏پردازند.

وی تاکید کرد: این تلنگر حضور در یادمان شهدای دفاع مقدس تاثیر ژرفی در عفاف و پوشش و حتی رفتار شرکت‏کنندگان در اردو می‏گذارد و نمی‏توان به راحتی از این مسئله مهم عبور کرد.

به گزارش خبرگزاری فارس از سمنان، این سخنان در حالی مطرح می‏شود که اخیراً در نشستی که با حضور مدیرعامل راه‏آهن جمهوری اسلامی ایران در سالن غدیر استانداری سمنان برگزار شد، درخواست سپاه استان سمنان مبنی بر اختصاص قطار برای اعزام کاروان‏های راهیان نور استان مورد بررسی قرار گرفت.

مدیرعامل راه‏آهن جمهوری اسلامی ایران در پایان این نشست، با اختصاص یک رام قطار برای اعزام زائران سرزمین نور به سمنان موافقت کرد.

سپاه قائم آل‏محمد(عج) استان سمنان از این قطار برای اعزام بخشی از 8 هزار دانش‏آموز دختر و پسری که قرار است به اردوهای راهیان نور اعزام شوند، استفاده خواهد کرد.

انتهای پیام/ع20/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول