اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل ورزش و جوانان خراسان جنوبی:

فلسفه وجودی شورای بسیج ورزشکاران تعمیق ارزش‌ها است

خبرگزاری فارس: مدیرکل ورزش و جوانان خراسان جنوبی گفت: فلسفه وجودی شورای بسیج ورزشکاران تعمیق ارزش‌ها و جلوگیری از ناهنجاری‌ها است.

فلسفه وجودی شورای بسیج ورزشکاران تعمیق ارزش‌ها است

به گزارش خبرگزاری فارس از بیرجند به نقل از روابط‌عمومی اداره کل ورزش و جوانان خراسان جنوبی، جعفر قدیری با تبیین لزوم بهره‌مندی مضاعف از ظرفیت کاری و اخلاقی شورای بسیج ورزشکاران با توجه به پتانسیل آن اظهار کرد: کار اصلی بسیج ورزشکاران در پیشگیری و برنامه‌ریزی فرهنگی با نگاه ایجابی است و جاهایی که نیاز است بعد سلبی نیز بکار گرفته می‌شود.

وی با اشاره به لزوم انجام کارهای تربیتی و فرهنگی به عنوان کار مبنایی شورا نیز خواستار تقویت و پررنگ‌سازی نقش بسیج ورزشکاران در جامعه هدف زیر پوشش اعم از ورزشکاران و جوانان شد.

مدیرکل ورزش و جوانان خراسان جنوبی تصریح کرد: نظارت به معنای محدودیت نیست بلکه به منزله مصونیت بخشیدن است و باید به ظرفیت‌های رفتاری توجه داشته باشیم و تا حد امکان باید از ایجاد زمینه‌های نامناسب جلوگیری کرد. 

قدیری از برگزاری هشتمین یادواره ورزشکاران شهید و پیش‌بینی برنامه‌های متنوع فرهنگی و مذهبی در ایام محرم و صفر خبر داد و افزود: با برگزاری جلسات و همایش‌ها به دنبال سیراب کردن معرفت مخاطبان هستیم و مشکلی که در حال حاضر با آن روبرو هستیم مشکل شناختی است و تلاش داریم تفکر بسیجی را در جامعه زیر پوشش نهادینه‌سازی کنیم که تحقق این مهم یک کار فرابخشی، با برنامه و بامحتوا را می‌طلبد.

وی ادامه داد: فلسفه وجودی شورای بسیج ورزشکاران تعمیق ارزش‌ها و جلوگیری از ناهنجاری‌ها است.

قائم مقام شورای بسیج ورزشکاران خراسان جنوبی اظهار کرد: بهره‌مندی از ظرفیت هیئت‌های ورزشی و سازمان‌های مردم نهاد در اجرای برنامه‌های فرهنگی و تربیتی به کارآمدی برنامه منجر می‌شود.

سید حسین اصغری به برگزاری هفت یادواره ورزشکاران شهید، شش دوره اعزام کاروان عاشقان روح‌الله به مرقد مطهر حضرت امام(ره)، هفت کاروان راهیان نور به مناطق عملیاتی جنوب و غرب کشور و شناسایی 43 ورزشکار شهید اشاره کرد و گفت: تلاش داریم برنامه‌های متنوع و شایسته‌ای را برای ایام محرم و صفر پیش‌بینی کنیم.

دبیر شورای بسیج ورزشکاران خراسان جنوبی تصریح کرد: مربی محوری، سازماندهی نیروها و فضاسازی تبلیغی در واقع سه ضلع اصلی کارعملیاتی شورا به شمار می‌رود.

غلامرضا دهنوی با مطلوب ارزیابی کردن مربیان خراسان جنوبی در دوره‌های بصیرت و منش پهلوانی نیز خواستار سرمایه‌گذاری بیشتر در این زمینه شد.

وی یادآور شد: برگزاری مسابقات ورزشی محلات و مساجد، فعال‌سازی شورا در تمامی شهرستان‌ها، ارائه بسته‌های فرهنگی، نهادینه‌سازی حلقه‌های صالحین و شجره طیبه می‌تواند در این راستا بسیار راهگشا باشد.

در ادامه سایر اعضا به تبیین دیدگاه‌ها و نظرات خود در ارتباط با رونق بخشی و پررنگ کردن نقش شورا در برنامه‌های مختلف فرهنگی و تربیتی پرداختند.

از جمله مصوبات این جلسه برگزاری جلسه مشترک هیئت‌های ورزشی و سازمان‌های مردم نهاد پیرامون فلسفه و رسالت شورای بسیج ورزشکاران، هشتمین یادواره ورزشکاران شهید و همایش محرم بود.

انتهای پیام/ع30/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول