اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون سابق سپاه استان سمنان:

شکل مبارزه با استکبار جهانی تغییر کرده است

خبرگزاری فارس: معاون سابق سپاه استان سمنان و کارشناس‏ارشد مسائل سیاسی گفت: مبارزه با استکبار جهانی همیشه ادامه دارد اما شکل مقابله با آنان تغییر می‏کند.

شکل مبارزه با استکبار جهانی تغییر کرده است

به گزارش خبرگزاری فارس از شاهرود، مرتضی احمدیان در نشست فرهنگی و سیاسی بسیجیان شاهرود که با حضور 100 نفر از دانش‏آموزان بسیجی برگزار شد، اظهار داشت: شهدای دانش‏آموز همه نخبه و باهوش و در زمان خودشان منحصر به فرد بودند.

وی تصریح کرد: این شهدا آن زمان درس خود را رها کردند و به دفاع از سرزمین اسلامی ایران پرداختند و این نشان از بصیرت و آگاهی آنان است.

کارشناس‏ارشد مسائل سیاسی با اشاره به وظیفه دانش‏آموزان امروز جامعه گفت: شهدای ما وظیفه خودشان را در زمان خود به‏موقع تشخیص دادند و به خوبی به آن عمل کردند.

احمدیان ادامه داد: دانش‏آموزان بسیجی باید وظیفه خود که همان هوشیاری و بصیرت است، را در برهه کنونی حفظ و تقویت کنند.

وی افزود: دشمنی استکبار جهانی با ایران اسلامی تا زمانی که ایستادگی و مقاومت کنیم، ادامه دارد و آنان هیچ‏گاه از این دشمنی دست برنمی‏دارند و امروز با تهاجم فرهنگی و جنگ نرم به مقابله با این نظام و نسل جوان برخاسته‏اند.

احمدیان با تاکید بر حفظ هوشیاری و بصیرت دانش‏آموزان بسیجی گفت: تسخیر لانه جاسوسی به دست دانشجویان پیرو خط امام نشان از بصیرت و هوشیاری جوانان این مرز و بوم دارد.

کارشناس‏ارشد مسائل سیاسی افزود: این اقدام به استکبار نشان داد که جوانان این مملکت همیشه بیدار و آگاه هستند و به همین خاطر، دشمنان از جوانان ما کینه گرفتند و همیشه تلاش می‏کنند تا نسل جوان را از میدان مبارزه بیرون کنند.

احمدیان رمز پیروزی را حفظ وحدت و همدلی همراه با معرفت و بصیرت عنوان کرد و گفت: تا زمانی که بصیرت و آگاهی خود را حفظ کنیم، دشمنان برابر ما عاجز هستند و باید این وحدت به هر شکلی حفظ شود.

انتهای پیام/ی20/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول