اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرمانده سپاه شهرستان البرز:

هفته بسیج امسال حال و هوای محرم دارد

خبرگزاری فارس: فرمانده سپاه شهرستان البرز گفت: هفته بسیج سال جاری به دلیل هم‌زمانی با ایام سوگواری امام حسین (ع) رنگ و بوی متفاوتی نسبت به سال‌های پیش دارد.

هفته بسیج امسال حال و هوای محرم دارد

به گزارش خبرگزاری فارس از شهرستان البرز استان قزوین، داوود بهرامی فرمانده سپاه شهرستان البرز در جلسه هماهنگی هفته بسیج که در سالن اجتماعات فرمانداری البرز برگزار شد، ضمن گرامیداشت هفته بسیج و با اشاره به شرح زندگی‌نامه برخی از شهدا اظهار کرد: باید قدر شهدا را دانست و با برگزاری برنامه‌های متنوع و مناسب روحیه و فرهنگ بسیج را در جامعه زنده نگاه داشت و تقویت کرد.

فرمانده سپاه شهرستان البرز سلامت و امنیت را دو نعمت بسیار ارزشمند جامعه و مردم دانست و تصریح کرد: یکی از مؤلفه‌های بااهمیت در اداره یک حکومت، امنیت بوده و این امر از وظایف نیروی انتظامی، ارتش، بسیج و سایر ارگان‌های انتظامی است.

بهرامی ادامه داد: بسیج می‌تواند نقش چشم‌گیری در برقراری امنیت داشته باشد و نیز در زمینه دفاع مقدس و جنگ نرم تاکنون نقش مهمی داشته و می‌تواند در آینده با افزایش پشتیبانی‌های مسئولان و مردم از آن، عملکرد بسیج بهتر گذشته شود.

وی افزود: بسیج همواره در خط مقدم فعالیت‌ها و کمک‌های مردمی است و همواره در صورت بروز مشکلات و نیازمندی در مناطق مختلف کشور، اقشار بسیج با حضور در منطقه اقدام به رفع مشکلات و رسیدگی به آن کرده است.

فرمانده سپاه شهرستان البرز با بیان اینکه وجود بسیج در جامعه از اهمیت بالایی برخوردار است، ابراز کرد: تاکنون در شهرستان البرز حمایت‌های مناسبی از بسیج شده و برنامه‌های مناسبی در البرز به انجام رسیده که در راستای بهبود عملکرد بسیج، حمایت و همت مسئولان و مردم را می‌طلبد.

بهرامی در خصوص اهم فعالیت‌های بسیج شهرستان البرز اذعان کرد: برگزاری برنامه‌های گوناگون در هفته دفاع مقدس، برگزاری یادواره‌های شهدا در نقاط مختلف شهرستان و رزمایش بزرگ بیت‌المقدس از جمله برنامه‌های مهم بسیج شهرستان البرز بوده که اقشار مختلف بسیج در آن شرکت داشتند.

وی با اشاره به فرارسیدن هفته بسیج عنوان کرد: برنامه‌های هفته بسیج سال جاری به دلیل هم‌زمانی با ایام سوگواری امام حسین (ع) رنگ و بوی متفاوتی نسبت به سال‌های پیش خواهد داشت.

فرمانده سپاه شهرستان البرز ادامه داد: با توجه به فرموده مقام معظم رهبری در خصوص اقتصاد مقاومتی، باید در برنامه‌های بسیج این هفته این موضوع را مورد توجه قرار داد و به کار بست.

بهرامی با بیان اینکه مردم در اجتماعات گوناگون با حضور خود با اقشار بسیج هم‌صدا می‌شوند، خاطرنشان کرد: بسیج متعلق به آحاد مردم بوده و در هفته بسیج باید برنامه‌های خود را به سوی پاسخگویی به مشکلات مردم اجرا و انجام دهیم.

وی هدف بسیج را بهبود جامعه در امور گوناگون معرفی و اظهار کرد: اهمیت رویکرد مجموعه شجره طیبه صالحین در جامعه بسیار با اهمیت است و با نظرخواهی و مشورت با نخبگان بسیجی قصد برگزاری برنامه‌های بهتری داریم.

بهرامی در پایان ابراز کرد: امید است برنامه‌های هفته بسیج پربرکت باشد و در کنار تقویت فرهنگ بسیج بتوانیم نهضت حسینی را در جامعه شکوفا بخشیم.

انتهای پیام/خ20/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول