اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون استاندار لرستان:

دشمنان به دنبال خرافه در مراسم بزرگداشت قیام عاشورا هستند

خبرگزاری فارس: معاون سیاسی امنیتی استاندار لرستان گفت: دشمنان به دنبال خرافه در مراسم بزرگداشت قیام عاشورا هستند و مسلمانان به ویژه جوانان هوشیار باشند.

دشمنان به دنبال خرافه در مراسم بزرگداشت قیام عاشورا هستند

به گزارش خبرگزاری فارس از خرم‌آباد، حسن شریعت‌نژاد ظهر امروز در جلسه ساماندهی فعالیت‌های ویژه ماه محرم در لرستان اظهار کرد: مراسم‌های ویژه محرم و صفر باید باشکوه‌تر از سال‌های گذشته برگزار شود.

وی با بیان اینکه دشمنان نظام به دنبال ضربه زدن به اعتقادات ملت هستند، افزود: آسیب‌شناسی بزرگداشت قیام عاشورا مهم‌ترین راه مقابله با دسیسه دشمنان است.

معاون سیاسی امنیتی استاندار لرستان گفت: دشمنان اسلام و انقلاب تلاش می‌کنند، با ایجاد حواشی و جریان‌های منحرف فکری و رفتاری در بزرگداشت قیام عاشورا زمینه محو این فرهنگ ناب و فراموشی پیام ماندگار قیام امام حسین‌(ع) را فراهم کنند که در این زمینه وظیفه همه اقشار جامعه است که با تمام توان مقابله کنند.

شریعت‌نژاد با بیان اینکه هیئت‌های مذهبی لرستان باید ساماندهی شوند، یادآور شد: برگزاری آیین‌های بزرگداشت عاشورا و تاسوعا باید با شور و شعور مردم به ‌ویژه نسل‌های جوان و نوجوان همراه باشد، چرا که نهضت عاشورا به ‌عنوان حرکتی پرشور و ماندگار در احیای اسلام ناب محمدی(ص) سراسر شعور و آگاهی است.

معاون سیاسی امنیتی استاندار لرستان گفت: محور اصلی در بر برگزاری مراسم‌های بزرگداشت قیام عاشورا فهم بهتر و دقیق این نهضت و انتقال پیام و آرمان واقعی قیام امام حسین (ع) است.

وی خاطرنشان کرد: اصل مهم و محوری در برگزاری آیین‌های ویژه ماه محرم و عاشورای حسینی تنها به برپایی مجالس عزاداری، نوحه‌خوانی و سینه‌زنی محدود نمی‌شود، بلکه محور اصلی این اقدام فهم بهتر و دقیق این نهضت و انتقال پیام و آرمان واقعی قیام امام حسین(ع) است.

انتهای پیام/ح20

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول