اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیر گروه صندوق بیمه کشاورزی خراسان جنوبی خبر داد

پرداخت 21 درصد غرامت خراسان جنوبی به شهرستان بشرویه

خبرگزاری فارس: مدیر گروه صندوق بیمه کشاورزی خراسان جنوبی گفت: در سال زراعی 91 -90، مبلغ 14 میلیارد تومان غرامت در سطح استان پرداخت شده که 21 درصد غرامت به شهرستان بشرویه اختصاص دارد.

پرداخت 21 درصد غرامت خراسان جنوبی به شهرستان بشرویه

به گزارش خبرگزاری فارس از بشرویه، جواد غنچه صبح امروز در همایش صندوق بیمه کشاورزی در بشرویه اظهار کرد: شهرستان بشرویه در بخش کشاورزی جایگاه ویژه‌ای دارد و از نظر به کارگیری تکنیک‌های کشاورزی در استان نیز منحصربه فرد است.

وی ادامه داد: کشاورزان این شهرستان، با وجود بروز بلایای طبیعی و خشکسالی‌های متوالی محصولات باکیفیتی را تولید می‌کنند.

مدیر گروه صندوق بیمه کشاورزی خراسان جنوبی با بیان اینکه خشکسالی پدیده‌ای پایدار و روند افزایشی دارد، تصریح کرد: طی 30 سال گذشته نیم درجه دما افزایش یافته که بر کاهش میزان بارندگی در بخش کشاورزی نیز تاثیر منفی دارد.

غنچه افزود: صندوق بیمه کشاورزی برای جبران بخشی از خسارت کشاورزان و دامداران که ناشی از بلایای طبیعی، خشکسالی و سرمازدگی باشد محصولات کشاورزی و دام‌ها را تحت پوشش بیمه قرار می‌دهد.

وی عنوان کرد: پرداخت حق بیمه، ابزاری برای توسعه بخش کشاورزی است که شهرستان بشرویه از نظر میزان پذیرش بیمه جایگاه نخست در سطح استان را دارا است.  

مدیر گروه صندوق بیمه کشاورزی خراسان جنوبی از پرداخت 21 درصد غرامت استان  به شهرستان بشرویه خبر داد و گفت: در سال زراعی 91-90، مبلغ 14 میلیارد تومان غرامت در سطح استان پرداخت شده که 21 درصد غرامت به شهرستان بشرویه اختصاص دارد. 

غنچه اضافه کرد: از این مبلغ، 60 میلیارد در بخش زراعت، 37 میلیارد بخش دام (صنعتی، غیرصنعتی و سبک)، 37 میلیارد طیور و 10 میلیارد تومان نیز در بخش باغات استان هزینه شده که 41 درصد غرامت استان به بخش زراعت اختصاص پیدا کرده است.

وی تصریح کرد: درسال زراعی 91-90، بیشترین میزان غرامت در شهرستان بشرویه با مبلغ 3 میلیارد تومان پرداخت شده است.

مدیر گروه صندوق بیمه کشاورزی خراسان جنوبی خاطرنشان کرد: 7 هزار و 736 فقره غرامت در این شهرستان پس از بررسی توسط کارشناسان ارزیاب به خسارت‌دیدگان پرداخت شد.

انتهای پیام/ب20/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول