اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون برنامه‌ریزی استانداری مازندران:

اعتبارات عمرانی با نظر بخشداری‌ها و دهیاری‌ها توزیع می‌شود

خبرگزاری فارس: معاون برنامه‌ریزی استاندار مازندران گفت: با پیشنهاد دولت و تصویب مجلس، در برنامه پنجم توسعه، توزیع اعتبارات عمرانی با نظر بخشداری و دهیاری‌ها انجام می‌شود.

اعتبارات عمرانی با نظر بخشداری‌ها و دهیاری‌ها توزیع می‌شود

به گزارش خبرگزاری فارس از بابل، ولی الله فرزانه ظهر امروز در دیدار مردمی استاندار مازندران با مردم بخش بابلکنار اظهار داشت: هدف از دیدار مردمی استاندار مازندران رسیدگی به مشکلات مردم  در چهارچوب قوانین و مقررات و تسریع در خدمات ناتمام است.

وی افزود: در برنامه پنجم توسعه در دبیرخانه شورای برنامه‌ریزی که توزیع اعتبارات در آن طراحی می‌شود با پیشنهاد دولت و تصویب مجلس، از پایین به بالا توجه شده و به ترتیب نظرات دهیاری‌ها، بخشداری‌ها و فرمانداری‌ها در توزیع اعتبارات لحاظ می‌شود.

فرزانه بیان داشت: هرچند انجام این کار بسیار مشکل بوده و نیاز به اطلاعات زیاد در سطح دهستان و بخش‌ها دارد اما کار بسیار مهمی است که باید با مشارکت همه مسئولان و نهادها انجام شود.

وی با اشاره به اینکه در حال حاضر برای عمران و آبادانی  در سطح روستاها، دهیاران و شوراها با هم رقابت می‌کنند، بیان داشت: در حال حاضر60 درصد راه‌های روستایی مناطق بالادست آسفالت شده و مردم نظام جمهوری اسلامی از برکات نظام و انقلاب برخوردار شدند.

فرزانه ابراز امیدواری کرد: این دیدار زمینه رفع مشکلات مردم بخش بابلکنار را در زمینه آب، برق و گاز فراهم کند.

انتهای پیام/خ30/گ1003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول