اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار خرم‌بید خواستار شد

بازگشایی معدن چاه مرغی ده‌بید

خبرگزاری فارس: فرماندار خرم‌بید گفت: تعطیلی معدن بزرگ چاه مرغی ده‌بید صدمات بسیاری به اقتصاد این شهرستان و مردم زده است که باید با پیروی از ضوابط قانونی برای بازگشایی آن اقدام کنیم.

بازگشایی معدن چاه مرغی ده‌بید

به گزارش خبرگزاری فارس از شیراز به نقل از روابط عمومی فرمانداری خرم‌بید، داوود ایوبی در دیدار با اعضای جدید هیئت مدیره شرکت تعاونی سنگبران صفاشهر اظهار داشت: این شرکت در مدت زمان فعالیت خود خدمات ارزنده و شایسته‌ای به اقتصاد و امور خیریه این شهرستان ارائه کرده و از جایگاه خوبی برخوردار است.

فرماندار خرم‌بید افزود: بی‌شک قانونگرایی عامل اصلی پویایی و بقای هر نهاد و شرکتی است و هیئت مدیره جدید نیز باید با سرلوحه قرار دادن قانون در کارهای خود اعتماد به وجود آمده بین مردم و مسئولان را دوچندان کنند.

وی به حضور و ورود سنگبری‌داران در امور معدنی و صادراتی اشاره کرد و ابراز داشت: در حال حاضر که تمام توجه‌ها به سمت صادرات غیرنفتی است و با توجه به پتانسیل‌هایی که صاحبان صنایع این شهرستان دارند باید با جدیت وارد این موضوع شوند و اقتصاد خرم‌بید و کشور را رونق دهند.

رئیس شورای اداری شهرستان خرم‌بید ادامه داد: در این شهرستان تعاونی‌های فعال بسیاری وجود دارد که می‌طلبد با همدلی و اتحاد و تعامل سازنده در کنار یکدیگر باشند و در راستای کارآفرینی و رشد اقتصادی گام‌های موثری بردارند.

وی به تعطیلی معدن چاه مرغی ده‌بید اشاره کرد و گفت: تعطیلی این معدن بزرگ صدمات بسیاری به اقتصاد این شهرستان و مردم زده است و همگی باید دست در دست یکدیگر دهیم و با اطاعت از قانون در راستای بازگشایی آن اقدام کنیم.

انتهای پیام/و30/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول