اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

با مشارکت بهزیستی چناران

همایش تجلیل از خیرین شهرستان چناران برگزار شد

خبرگزاری فارس: به ‌همت اداره بهزیستی شهرستان چناران همایش تجلیل از خیرین این شهرستان با حضور فرماندار چناران و جمعی از مسئولان خراسان‌رضوی برگزار شد.

همایش تجلیل از خیرین شهرستان چناران برگزار شد

به گزارش خبرگزاری فارس از چناران، به ‌همت اداره بهزیستی شهرستان چناران همایش تجلیل از خیرین این شهرستان با حضور فرماندار چناران و  جمعی از مسئولان خراسان‌رضوی برگزار شد.

در این مراسم که صبح امروز با مشارکت اداره بهزیستی شهرستان چناران برگزار شد، حجت‌الاسلام مظفر تاجی، امام جمعه چناران اظهار کرد: یکی از صفاتی که خداوند به خواص داده، صفت جود و بخشش است و این صفت نصیب هر کسی نمی‌شود و خداوند آنان را با بخشیدن مال آزمایش می‌کند.

تاجی افزود: خیرین با بخشش اموال خود با خداوند معامله می‌کنند و این معامله بهترین سود اخروی را به‌همراه دارد.

در ادامه این مراسم، یحیی خسروی‌نسب؛ معاون امور مشارکت‌های مردمی بهزیستی خراسان‌رضوی گفت: بهزیستی 154 وظیفه را در قالب‌های مختلف به جامعه مددجویان ارائه می‌کند و برای ارائه خدمات بهتر به مددجویان نیاز به مشارکت آحاد جامعه داریم.

خسروی‌نسب افزود: بانک نیازمندی‌های سازمان بهزیستی در حال تهیه  است و قرار است این بانک نیازمندی‌ها در اختیار خیرین نیز قرار بگیرد.

وی با اشاره به‌ فعالیت‌های بهزیستی چناران نیز ادامه داد: شهرستان چناران بیشترین مراکز سرپرستی فرزندان را دارد.

همچنین فاطمه آزاد رئیس اداره بهزیستی شهرستان چناران گفت: میزان مشارکت‌های مردمی نقدی در شش ماهه اول سال جاری از 9 میلیون تومان به 18 میلیون تومان و مشارکت‌های غیرنقدی از 53 میلیون تومان به 110 میلیون تومان افزایش یافته است.

وی افزود: در شش ماهه اول سال 91 به 19 نفر از فرزندان مراکز و مددجویان زیرپوشش جهیزیه اهدا شده است که نسبت به سال گذشته چندین برابر افزایش یافته است.

رئیس اداره بهزیستی شهرستان چناران ادامه داد: تیم‌های تخصصی 15 نفره مراکز شبه‌خانواده، یکی از اقداماتی است که با حضور و همیاری داوطلبان متخصص پزشکان عمومی، دندانپزشک و روانشناس برای ارتقای سطح سلامتی روحی و جسمانی فرزندان انجام می‌شود.

انتهای پیام/ح20/گ1003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول