اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیر کاروان حجاج آبادان

حجاج آبادانی 23 آبان ماه وارد فرودگاه اهواز می‌شوند

خبرگزاری فارس: مدیر کاروان حجاج آبادان گفت: حجاج آبادانی صبح روز 23 آبان ماه وارد فرودگاه بین‌المللی اهواز می‌شوند.

حجاج آبادانی 23 آبان ماه وارد فرودگاه اهواز می‌شوند

علی حکمت امروز در گفت‌وگو با خبرنگار اجتماعی فارس در آبادان، اظهار کرد: حجاج آبادانی صبح روز 23 آبان ماه در قالب یک کاروان 200 نفر وارد فرودگاه بین‌المللی اهواز می‌شوند.

وی افزود: پروازهای بازگشت حجاج آبادانی بعد از انجام مناسک حج و زیارت در سرزمین وحی روز 23 آبان به همراه دیگر کاروان‌های حجاج خوزستانی از فرودگاه جده و مدینه به سمت اهواز انجام می‌شود.

مدیر کاروان حجاج آبادان ادامه داد: هواپیمای کاروان 200 نفره حجاج آبادانی ساعت هشت صبح روز 23 آبان ماه با یک فروند هواپیمای بوئینگ 747 متعلق به شرکت هواپیمایی جمهوری اسلامی ایران از مدینه منوره وارد فرودگاه اهواز می‌شود.

وی با اشاره به زائران سرزمین وحی بیان داشت: همه 200 زائر آبادانی در صحت و سلامت کامل مناسک حج را به جای آورده و خود را برای ورود به کشور آماده می‌کنند.

حکمت در خصوص اعزام دیگر کاروان‌های زیارتی به سرزمین عربستان گفت: کاروان‌های زائران آبادانی حج عمره بعد از ماه صفر و برای انجام مناسک حج عمره از شهرستان عازم سرزمین وحی می‌شود.

مدیر کاروان حجاج آبادان در پایان افزود: چهار کاروان 130 نفر بعد از ماه صفر و در قالب هزار و 500 زائر زن و مرد آبادانی برای انجام مناسک حج عمره وارد مکه مکرمه و مدینه منوره می‌شوند.

انتهای پیام/ی20/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول