اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

با حضور حجاج 91

نمایشگاه حج و زیارت خراسان جنوبی گشایش یافت

خبرگزاری فارس: طی مراسمی با حضور عمره گزاران 91 نمایشگاه حج و زیارت خراسان جنوبی گشایش یافت.

نمایشگاه حج و زیارت خراسان جنوبی گشایش یافت

به گزارش خبرگزاری فارس از بیرجند، مدیرکل حج و زیارت خراسان جنوبی عصر امروز در مراسم افتتاح نمایشگاه حج خراسان جنوبی اظهار کرد: امسال مانند سال گذشته جلوه‌هایی از حرم پیامبر (ص) و کعبه در معرض دید علاقه‌مندان گذاشته شده است.

ابوالفضل نوفرستی از 25 غرفه در نمایشگاه حج امسال خبر داد و افزود: تمام بخش‌های خدمت‌رسانی در ایام سفر زیارتی در نمایشگاه معرفی می‌شود.

وی بخش دانشجویی و اساتید دانشگاه، دانش‌آموزان، شرکت مرکزی کارگزاران استان، دفتر امور اجتماعی استانداری و آموزش و پژوهش با محوریت دانشگاه علمی کاربردی و سازمان حج و زیارت را از غرفه‌های اصلی این نمایشگاه عنوان کرد.

مدیرکل حج و زیارت خراسان جنوبی تصریح کرد: اهم مباحث فرهنگی که در حوزه حج و زیارت بیان می‌شود به صورت فیلم‌، جزوه و کتاب در نمایشگاه امسال در معرض دید علاقه‌مندان گذاشته شده است.

نوفرستی به تقارن هفته حج امسال با هفته دفاع مقدس اشاره کرد و گفت: تمثال شهدای دفاع مقدس یک غرفه این نمایشگاه در معرض دید عموم قرار گرفته است.

وی تصریح کرد: در این غرفه عکس افرادی که در سفرهای زیارتی نیز فوت کرده‌اند در معرض دید علاقه‌مندان گذاشته شده است.

مدیرکل حج و زیارت خراسان جنوبی از برپایی غرفه عکس و فیلم در نمایشگاه حج امسال خراسان جنوبی خبر داد و افزود: در این نمایشگاه آیاتی از قرآن که در مورد حج و مرتبط با حج و زیارت است توسط دانش‌آموزان بشرویه به صورت مصور درآمده است و ارائه می‌شود.

نوفرستی از برپایی غرفه تصحیح قرائت نماز در نمایشگاه حج خراسان جنوبی برای نخستین بار خبر داد و تصریح کرد: در این غرفه در مورد تصحیح قرائت نماز و پاسخ به شبهات فرهنگی اقداماتی انجام می‌شود.

وی با اشاره به برپایی غرفه قرآن و تفسیر در نمایشگاه حج امسال گفت: در این غرفه قرآن‌های خطی و قدیمی به نمایش گذاشته شده است.

انتهای پیام/ی20

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول