اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرمانده سپاه چهارمحال و بختیاری:

بصیرت‌افزایی در رأس برنامه‌های احیای امربه معروف قرار دارد

خبرگزاری فارس: فرمانده سپاه چهارمحال و بختیاری گفت: بصیرت‎افزایی و ارتقای بینش افراد نسبت به احیای امربه معروف و نهی از منکر در رأس برنامه‌ها قرار دارد.

بصیرت‌افزایی در رأس برنامه‌های احیای امربه معروف قرار دارد

به گزارش خبرگزاری فارس از شهرکرد، رضا محمدسلیمانی پیش از ظهر امروز در همایش 5 هزار نفری احیای امربه معروف و نهی از منکر این استان اظهار داشت: در آستانه ماه محرم قرار داریم و برهمین اساس ضروری است تا فضای استان را برای ورود به این ماه آماده کنیم.

وی با بیان اینکه ماه محرم، ماه امربه معروف و نهی از منکر است، تصریح کرد: ماه محرم فرصت بسیار مناسبی است تا در آن دو فریضه مهم امربه معروف و نهی از منکر را بیش از پیش در جامعه نهادینه کنیم.

محمدسلیمانی با اشاره به آیات و روایت قرآن کریم، بر ضرورت توجه به احیای امر به معروف و نهی از منکر در جامعه تاکید کرد و گفت: باید زمینه‌ای فراهم کرد تا افراد جامعه نسبت به احیای این دو فریضه مهم و حیاتی اهتمام ویژه‌ای داشته باشند.

فرمانده سپاه قمربنی‎هاشم(ع) چهارمحال و بختیاری ادامه داد: خداوند در آیه 14 سوره مبارکه آل‌عمران مومنان را به انجام امربه معروف و نهی از منکر سفارش کرده و رمز رستگاری آن‌ها را در این امر دانسته است.

محمدسلیمانی تصریح کرد: برهمین اساس خیر و صلاح جامعه اسلامی در گرو اجرای این دو فریضه روح‌بخش و مهم است.

وی با بیان اینکه با احیای امربه معروف و نهی از منکر بی‌تفاوتی در جامعه از بین می‎رود، اظهار داشت: با احیای امربه معروف و نهی از منکر، افراد جامعه در برابر یکدیگر مسئول می‌شوند و با احساس تعهد و مسئولیت نسبت به یکدیگر ریشه‌های فساد و گناه را از بین می‎برند.

محمدسلیمانی با بیان اینکه پیام اصلی قیام عاشورا، احیای امربه معروف و نهی از منکر است، افزود: زیباترین تصویری که از امام حسین(ع) در اذهان مردم وجود دارد قیام کربلاست و عنصر اصلی این قیام احیای امربه معروف و نهی از منکر است.

وی، بصیرت‌افزایی را عامل مهمی در احیای امربه معروف و نهی از منکر دانست و گفت: باید بصیرت‎افزایی و ارتقای بینش افراد نسبت به احیای امربه معروف و نهی از منکر در جامعه اسلامی به نحو مطلوبی انجام شود تا مظاهر فساد و منکر در جامعه از بین برود.

فرمانده سپاه قمربنی‎هاشم(ع) چهارمحال و بختیاری ادامه داد: داشتن اطلاعات کافی و مدون از دشمن و خطراتی که از ناحیه او ما را تهدید می‌کند در ارتقای بصیرت و بینش افراد سهم به سزایی دارد.

محمدسلیمانی از برگزاری برنامه‌های آموزشی امربه معروف و نهی از منکر در این استان خبر داد و افزود: در این برنامه‌‌های آموزشی سعی می‎شود تا ضرورت‌ها و راهکارهای اجرایی احیای امربه معروف و نهی از منکر به افراد آموزش داده شود.

وی خاطرنشان کرد: در هفته احیای امربه معروف و نهی از منکر در هر یک از شهرستان‌‌های استان همایش ویژه این هفته برگزار می‎شود.

انتهای پیام/صا10

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول