اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

توسط بسیج جامعه پزشکی استان قم صورت می‌گیرد

برگزاری 4 دوره مسابقه قرآنی ویژه پزشکان بسیجی

خبرگزاری فارس: مسئول بسیج جامعه پزشکی استان قم از برگزاری چهار دوره مسابقات قرآن برای اعضای این جامعه خبر داد.

برگزاری 4 دوره مسابقه قرآنی ویژه پزشکان بسیجی

محسن دیانی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در قم با اشاره به فعالیت‌های بسیج جامعه پزشکی استان قم اظهار داشت: یکی از اقداماتی که در این راستا انجام می‌شود، برگزاری مسابقات قرآن برای اعضای بسیج جامعه پزشکی است.

وی ادامه داد: علاقه‌مندان برای شرکت در این مسابقات می‌توانند به پایگاه اینترنتی بسیج جامعه پزشکی استان قم مراجعه کرده و از شرایط مسابقه مطلع شوند.

مسئول بسیج جامعه پزشکی استان قم عنوان داشت: علاقه‌مندان پس از تکمیل فرم می‌توانند منابع این مسابقات را از این پایگاه اینترنتی دریافت کنند.

وی با اشاره به برگزاری دوره نخست این مسابقات خاطر نشان کرد: این دوره با استقبال خوبی همراه بود و 9 نفر از بانوان و چهار نفر از آقایان به عنوان رتبه‌های برتر در مرحله نخست تقدیر شدند.

دیانی خاطر نشان کرد: دوره تربیت معلم ترجمه و مفاهیم قرآن کریم، دوره تدبر جزء سی‌ام، دوره ترجمه و مفاهیم مقدماتی قرآن و دوره ترجمه و مفاهیم ویژه نوجوانان، چهار دوره‌ای است که برای برگزاری مسابقات قرآن در شش ماهه دوم سال طراحی شده‌ و اجرا می‌شود.

وی ادامه داد: برای دوره تدبر در قرآن کریم کتابی شش جلدی در نظر گرفته شده که امکان دانلود آن در پایگاه اینترنتی بسیج جامعه پزشکی استان قم وجود دارد.

مسئول بسیج جامعه پزشکی استان قم با اشاره به تلاش این نهاد برای ساماندهی اعضای این جامعه در قالب حلقه‌های صالحین ابراز داشت: دوره آموزشی سرگروه‌های شجره طیبه صالحین در بسیج جامعه پزشکی استان قم برگزار شده تا ضمن تربیت سرگروه‌های شایسته از اعضای نخبه بسیج‌ جامعه پزشکی، شرایط برای پیگیری فعالیت‌ها در قالب این حلقه‌ها فراهم شود.

وی خاطر نشان کرد: در این دوره آموزشی که به مدت سه روز برگزار شد، مسئول تربیت و آموزش سپاه علی‌بن‌ابیطالب(ع) و دیگر اساتید این عرصه، مطالبی را در ارتباط با باید و نبایدهای جذب مخاطب، شیوه‌های پاسخگویی به شبهات و دیگر مسائل تربیتی مطرح کردند.

انتهای پیام/ل20/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول