اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون هماهنگی و امور مجلس وزارت صنعت، معدن و تجارت

تحریم را تبدیل به فرصت‌ها خواهیم کرد

خبرگزاری فارس: معاون هماهنگی و امور مجلس وزارت صنعت،‌ معدن و تجارت گفت: اگر امروز شاهد تحریم‌ها توسط دشمنان هستیم هراسی نداریم چرا که تحریم را تبدیل به فرصت‌های بزرگ خواهیم کرد.

تحریم را تبدیل به فرصت‌ها خواهیم کرد

به گزارش خبرگزاری فارس از کرج، صفدر رحمت آبادی شامگاه امروز در مراسم تودیع و معارفه رئیس سازمان صنعت، ‌معدن و ‌تجارت استان البرز گفت: دشمن بر این تصور است که می‌تواند با تحریم ملت و مسئولان ایران را از پای درآورد، ‌اما این تحریم‌ها هیچ تأثیری در روند توسعه‌ای کشور نخواهد داشت بلکه استقلال کشور را بیشتر کرده و ما در عرصه‌های مختلف خودکفا خواهیم شد.

وی ادامه داد: تولید کنندگان ایرانی باید کیفیت کالاهای خود را ارتقا داده و با جلب رضایت مشتری در مسیر استفاده از کالای ایرانی گام بردارند.

این مسئول با اشاره به بیانات مقام معظم رهبری مبنی بر حمایت از کار و سرمایه ایرانی اظهار داشت: الگو قرار دادن این مهم می‌تواند ما را به درجه‌ای بسیار بالا از خودکفایی برساند.

رحمت آبادی تأکید کرد: برای این که بتوانیم تولیدات داخلی را ارتقا دهیم باید مشکلات تولیدکنندگان را مرتفع کرده و آنان را تشویق و ترغیب به کالای با کیفیت نماییم.

معاون هماهنگی و امور مجلس وزارت صنعت، معدن و تجارت ادامه داد: هنگامی که کالای ایرانی مرغوب و با کیفیت تولید شود مصرف کننده نیز تشویق به خرید کالای ایرانی خواهد شد.

وی در ادامه سخنان خود به اقتصاد مقاومتی اشاره کرد و گفت: رسیدن به این مهم نیازمند همکاری و تعامل مسئولان در تمامی دستگاه‌ها است.

رحمت آبادی گفت: برای این که بتوانیم از مشکلات فعلی در بخش تولید بیرون آییم نیازمند اجرای برنامه‌های دقیق و اصولی هستیم و باید حمایت از تولیدکنندگان را در اولویت قرار دهیم.

در این مراسم طی حکمی از سوی وزیر صنعت، معدن و تجارت، محمدرضا مس فروش به عنوان رییس جدید سازمان صنعت، معدن و تجارت استان البرز تعیین شد.

محمد رضا مس فروش پیش از این رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان تهران بوده است.

در این آیین از خدمات علی مهدوی رئیس پیشین سازمان صنعت، معدن و تجارت استان البرز نیز تقدیر به عمل آمد.

انتهای پیام/ی20/گ1003

 

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول