اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس پلیس فتای فرماندهی انتظامی استان اردبیل خبر داد

دستگیری عامل هتک حیثیت اینترنتی در اردبیل

خبرگزاری فارس: رئیس پلیس فتای فرماندهی انتظامی استان اردبیل گفت: مردی که به تلافی عشق شکست خورده اقدام به هتک حیثیت از طریق فضای مجازی می‌کرد دستگیر شد.

دستگیری عامل هتک حیثیت اینترنتی در اردبیل

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی پلیس، اکبر امینی اظهار داشت: به دنبال ارجاع یک فقره پرونده از دادسرای عمومی و انقلاب شهرستان اردبیل به دادخواهی خانمی 23 ساله مبنی بر اینکه از طریق فضای مجازی مورد هتک حیثیت قرار گرفته، موضوع به طور جدی در دستور کار این پلیس قرار گرفت.

وی افزود: ماموران پلیس فتا با انجام اقدامات کارشناسی و مهندسی موفق شدند پرده از نقاب مجازی متهم این پرونده برداشته و با احراز هویت واقعی و شناسایی محل زندگی این فرد، وی را با هماهنگی مقام قضایی دستگیر و در بازرسی از منزل این فرد یک دستگاه کیس رایانه، یک دستگاه لپ‌تاپ، یک دستگاه گوشی تلفن همراه، کشف و ضبط کنند.

رئیس پلیس فتای فرماندهی انتظامی استان اردبیل ادامه داد: فرد دستگیر شده در بازجویی‌های به عمل آمده ضمن اعتراف به بزه انتسابی علت و انگیزه خود را حس انتقام‌جویی و علاقه شدید به شاکیه و تلافی عشق شکست خورده عنوان کرد.

امینی در پایان به افرادی که با استفاده از فضای مجازی مقاصد مجرمانه و هتک حیثیت هموطنان را در سر دارند هشدار داد: کارشناسان پلیس اعمال مجرمانه را رصد و با برخورد قاطع، جدی و هوشمند، فضای مجازی را برای مجرمان سایبری نا‌ امن می‌کنند.

انتهای پیام/ن30

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول