اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس پلیس فتای استان البرز خبر داد

دستگیری سارق اینترنتی در کرج

خبرگزاری فارس: رئیس پلیس فتای استان البرز از دستگیری سارق اینترنتی در کرج خبر داد.

دستگیری سارق اینترنتی در کرج

به گزارش خبرگزاری فارس از کرج به نقل از پایگاه خبری پلیس البرز، مهدی کاکوان با اعلام این خبر اظهار داشت: دختر جوانی که چندی پیش در کافی‌نتی در کرج مشغول به کار بود و پس از برداشتن غیر قانونی رمز کارت متصدی کافی‌نت در چند مرحله با خرید اینترنتی از کارت وی بیش از 6 میلیون ریال به سرقت برد، دستگیر شد.

وی ادامه داد: در پی اعلام شکایت زن جوانی به پلیس فتای استان البرز مبنی بر برداشت غیرقانونی از حساب وی در چند مرحله پیگیری موضوع در دستور کار ماموران این پلیس قرار گرفت.

این مسئول گفت: در بررسی اظهارات مالباخته مشخص شد که از حساب وی در دو نوبت مبالغی به ارزش 6 میلیون و 350 هزار ریال کسر شده و در این خصوص به کسی مظنون نیست.

کاکوان افزود: با استعلام از پرینت خریدهایی که به صورت اینترنتی از کارت صورت گرفته بود و به دنبال تحقیقات نامحسوس کارشناسان پلیس فتا ردپای فردی به نام «پریسا –الف» در این پرونده به دست آمد که بنا به اظهارات شاکی نامبرده قبلا در کافی‌نت وی کار می‌کرده است.

وی ادامه داد: ماموران جهت پیگیری موضوع پس از هماهنگی با مقام قضایی با مراجعه به منزل متهم، وی را دستگیر و جهت تحقیقات بیشتر به پلیس فتا منتقل کردند.

کاکوان اظهار داشت: متهم در بازجویی‌های ماموران به جرم خود اعتراف کرده و اذعان داشت که قبلا در کافی‌نت شاکی کار می‌کرده و رمز کارت و شماره کارت او را از دفتر یادداشت وی بدون اجازه برداشت کرده و از طریق کامپیوتر منزلش تاکنون مبلغ 6 میلیون و 350 هزار ریال خرید اینترنتی و برداشت از حساب نامبرده کرده است.

متهم دستگیر شده پس از تشکیل پرونده جهت سیر مراحل قانونی تحویل مراجع قضایی شد.

انتهای پیام/آ30

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول