اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس پلیس امنیت عمومی خراسان‌رضوی خبر داد

انهدام سه باند اخلال‌گر نظم و امنیت عمومی در مشهد

خبرگزاری فارس: رئیس پلیس امنیت عمومی خراسان‌رضوی گفت: تیم‌های اطلاعاتی پلیس امنیت عمومی در اجرای مرحله‌ای دیگر از طرح ارتقای امنیت اجتماعی، سه باند اخلال‌گر نظم و آرامش عمومی شهروندان مشهدی را منهدم کردند.

انهدام سه باند اخلال‌گر نظم و امنیت عمومی در مشهد

به گزارش خبرگزاری فارس از مشهد، ناصر نجاریان بعدازظهر امروز در جمع خبرنگاران در مشهد با بیان اینکه تیم‌های اطلاعاتی پلیس امنیت عمومی در اجرای مرحله‌ای دیگر از طرح ارتقای امنیت اجتماعی، سه باند اخلال‌گر نظم و آرامش عمومی شهروندان مشهدی را منهدم کردند، اظهار کرد: در این عملیات گسترده، پلیس برای دستگیری یکی از اراذل و اوباش خطرناک مشهد که جوانی 21 ساله و دارای چندین فقره سابقه کیفری در مورد شرارت، عربده‌کشی، مزاحمت، رابطه نامشروع و برهم زدن نظم و امنیت عمومی وارد عمل شد.

وی افزود: تحقیقات بعدی پلیس در پیگیری این متهم فراری حاکی از آن بود که او از گردانندگان یک لانه فساد و فحشا نیز بوده که پس از شناسایی محل اختفای متهم، ماموران انتظامی در اقدامی ضربتی و غافلگیرانه، متهم را به همراه زن و مرد جوانی که از همدستانش بودند دستگیر کرد.

نجاریان خاطرنشان کرد: در بازرسی از این محل یک قبضه تبر، چاقو و یک دستگاه ترازوی دیجیتالی کوچک کشف شد و تحقیقات درباره این پرونده ادامه دارد.

وی تصریح کرد: تیم‌های پلیس امنیت عمومی استان در این عملیات گسترده، همچنین عامل شرارت‌های دسته‌جمعی و نزاع‌های عمومی را که در مناطق مختلف شهر مشهد با عربده‌کشی و شرارت نظم و امنیت شهروندان را خدشه‌دار کرده بودند در مخفیگاهش واقع در یکی از روستاهای حاشیه شهر مشهد دستگیر کردند.

رئیس پلیس امنیت عمومی خراسان‌رضوی ادامه داد: سه تن از عوامل اصلی باند شرارت و اخلال در نظم عمومی که در آخرین اقدام شرورانه خود به یک مجلس عروسی هجوم برده و اقدام به تخریب شیشه‌های چند خودرو کردند.

نجاریان از سوابق متعدد کیفری اشرار یاد کرد و گفت: تحقیقات برای کشف دیگر اقدامات مجرمانه آنها ادامه دارد.

انتهای پیام/ح20/گ1003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول