اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

استاندار گیلان:

اقناع فکری مدیران از وظایف بسیج اساتید است

خبرگزاری فارس: استاندار گیلان اقناع فکری مدیران را از وظایف بسیج اساتید عنوان کرد.

اقناع فکری مدیران از وظایف بسیج اساتید است

به گزارش خبرگزاری فارس از رشت، کیهان هاشم‌نیا عصر امروز در جلسه هم‌اندیشی شورای مرکزی سازمان بسیج اساتید دانشگاه‌ها و مراکز آموزش عالی گیلان بسیج را معجزه پایدار انقلاب اسلامی دانست و اظهار کرد: بسیج با تدبیر امام (ره) تشکیل شده و در اقشار مختلف گسترش پیدا کرده است.

وی بسیج را شجره طیبه توصیف کرد و افزود: مردم برای برطرف شدن مشکلات در تمام زمینه‌ها به بسیج مراجعه می‌کنند.

هاشم‌نیا بسیج را همیشه پایدار و زنده خواند و تصریح کرد: بسیج دارای ظرفیت‌های ارزشی، معنوی و علمی بسیار است و باید به این ظرفیت عظیم توجه کنیم.

استاندار گیلان با تاکید بر شناسایی مشکلات و ارائه راهکار از طریق بسیج اساتید، خاطرنشان کرد: راهکارهای استادان بسیجی در امور مختلف می‌تواند راهگشا باشد.

وی بسیج را یکی از اصلی‌ترین گروه‌های مورد اعتماد مردم توصیف کرد و گفت: بسیج مرکز مطالعات راهبردی برای نظام و کشور است و مطالعات این مرکز طبق نیازهای جامعه می‌تواند در مباحث کشوری و استانی به تولید علم کمک کند.

هاشم‌نیا اقناع فکری مدیران را از جمله وظایف بسیج اساتید برشمرد و ابراز کرد: تنها احساس وظیفه کردن کافی نیست و باید در هر شرایطی ماموریت و سفارش فرهنگی و علمی را با احساس وظیفه به‌کار ببریم تا بتوانیم امور را پیش برده و موفق‌تر عمل کنیم.

استاندار گیلان بر ترویج مفاهیم و کاربردی کردن امور فرهنگی در فضای دانشگاهی تاکید کرد و یادآور شد: فراگیر شدن امور فرهنگی در فضای دانشگاه‌ها نیاز به درک درست از ماموریت فرهنگی دارد.

وی تصمیم‌سازی و اجرایی شدن تصمیم‌ها را حوزه فعالیت بسیج اساتید دانست و اذعان کرد: بسیج اساتید طبق شناختی که از استان دارد باید ماموریت خود را دنبال کند.

هاشم‌نیا خواستار شناسایی مسائل جامعه توسط استادان بسیجی شد و اظهار کرد: بسیج اساتید باید در جامعه تولید علم کند.

انتهای پیام/ی20/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول