اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

نماینده ولی‌فقیه در منطقه کردستان:

بسیجیان اداری نسبت به عاملان دشمنان هوشیار باشند

خبرگزاری فارس: نماینده ولی‌فقیه در منطقه کردستان گفت: بسیجیان شاغل در ادارات باید علاوه بر خدمت‌رسانی نسبت به عاملان دشمنان نیز هوشیار و آگاه باشند.

بسیجیان اداری نسبت به عاملان دشمنان هوشیار باشند

به گزارش خبرگزاری فارس از سنندج، حجت‌الاسلام سیدمحمد حسینی‌شاهرودی ظهر امروز در همایش فرماندهان و اعضای شورای پایگاه‌های ادارات کل استان در سنندج با تسلیت فرارسیدن ماه محرم‌الحرام اظهار کرد: پیامبر اکرم(ص) فرمودند شهادت حسین(ع) یک حرارت و گرمایی در قلب مومنین ایجاد کرده که هیچ‌گاه خاموش‌شدنی نیست.

وی با بیان اینکه با شهادت انسان نزد خداوند متعال جایگاه خاصی خواهد داشت، عنوان کرد: خداوند در وصف امام حسین(ع) ذبح عظیم را یاد کرده است و این بزرگوار با شهادتش در نزد پروردگار جایگاهی والا دارند.

وی بیان داشت: تشکیل چنین جلساتی که فضای دوران جنگ و روایت‌گر دلاورمردی‌ها و ایثارگری‌های رزمندگان و همچنین مروج فرهنگ شهادت‌طلبی است، بسیار ارزشمند است.

نماینده ولی‌فقیه در منطقه کردستان اظهار داشت: داشتن روحیه شهادت‌طلبی، جهادی و حماسی موجبات پیروزی و سرافرازی امت مسلمان را در همه شرایط و صحنه‌ها فراهم می‌کند.

حجت‌الاسلام شاهرودی به جایگاه بسیج و بسیجی در ایران اسلامی اشاره کرد و بیان داشت: زمانی که جنگ تحمیلی به پایان رسید امام راحل فرمودند کار بسیج با اتمام جنگ تمام نشده؛ بلکه شروع شده است.

وی خاطرنشان کرد: در هر صحنه‌ای که تهدیدی برای نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران وجود داشته بسیج حاضر بوده است و در کسب موفقیت‌های کشور نقش موثری تاکنون ایفا کرده است.

وی تصریح کرد: بسیج مستضعفین تنها به ایران و جهان اسلام اکتفا نمی‌کند بلکه تمامی مستضعفان دنیا را پوشش می‌دهد و در مقابل ظلم و ستم به مقابله می‌پردازد.

نماینده ولی‌فقیه در منطقه کردستان بسیجی بودن را یک افتخار خواند و افزود: داشتن روحیه و صفات بسیجی موجب رشد و تعالی در افراد می‌شود لذا هر کسی که این روحیات را داشته باشد سود و بهره‌ فراوانی نصیبش خواهد شد.

حجت‌الاسلام شاهرودی تکلیف‌گرا، مردمی و بصیرت داشتن را از ویژگی‌های بسیجیان ذکر کرد و بیان داشت: تولید ملی و حمایت از کار و سرمایه ایرانی با تفکر و روحیه بسیجی محقق می‌شود که برای دستیابی به این مهم باید همه به این روحیات و تفکرات اقتدا کنند.

به گفته وی، هدف دشمن وارد کردن فشار به مردم به ویژه در زمینه اقتصادی است که با توجه به فرموده مقام معظم رهبری این جنگ اقتصادی به نفع ملت ایران تمام خواهد شد و مردم در این رابطه خاطر جمع باشند که دشمن نمی‌تواند کاری انجام دهد.

وی خاطرنشان کرد: بسیجیان شاغل در ادارات باید علاوه بر خدمت‌رسانی دیده‌بانان خوبی هم باشند و نسبت به عاملان دشمنان نیز هوشیار و آگاه باشند.

انتهای پیام/صا20/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول